معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با تاکید بر لزوم توجه بیش از پیش به موضوع صرفه جویی و مدیریت مصرف آب در برهه کنونی گفت: رسانه ها نقش اثرگذاری در تحقق این مهم دارند.
کد خبر: ۵۹۵۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱ 24 April 2018

محمدعلی طالبی روز دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان یزد با تاکید بر نقش رسانه ها در شکل دهی افکار عمومی جامعه افزود: با توجه به کاهش بارندگی ها و مشکلات موجود برای تامین آب شرب استان، اهمیت فعالیت های رسانه ای برای آموزش و ترغیب مردم به صرفه جویی در مصرف آب دوچندان شده است.
وی با ابراز خرسندی از توجه شهرداری ها به موضوع صرفه جویی در مصرف آب و استفاده نکردن از آب شرب برای آبیاری فضای سبز ادامه داد: علاوه بر مردم، همه نهادها و دستگاه های استان باید به موضوع صرفه جویی در مصرف آب توجه جدی داشته باشند. 
معاون استاندار یزد اظهار امیدواری کرد: نشست های شورای اطلاع رسانی استان با پیگیری های روابط عمومی استانداری به صورت مستمر برگزار شود.
طالبی همچنین با یادآوری اهمیت ثبت جهانی بافت تاریخی یزد درسازمان علمی، آموزشی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) در تیرماه 1396، از برگزاری نشست شورای اطلاع رسانی استان با این موضوع استقبال کرد. 
نشست شورای اطلاع رسانی استان یزد از حدود 9 ماه پیش برگزار نشده بود.
در این نشست هر یک از اعضای شورای اطلاع رسانی استان دیدگاه ها و راهکارهای خود را در خصوص مدیریت مصرف آب و نحوه فعالیتهای رسانه ای برای تحقق این مهم ارایه کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار