سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه با تاکید بر غیرقابل جایگزین بودن برجام، گفت: مسکو بر پایبندی همه طرفین بر شرایط توافق هسته‌ای با ایران اصرار دارد.
کد خبر: ۵۹۵۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹ 24 April 2018

به گزارش تابناک : "دمیتری پسکوف" سخنگوی کاخ کرملین روز دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که همه طرفین باید شروط مندرج در برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) را اجرا کنند، برای اینکه جایگزینی برای توافق هسته‌ای با ایران وجود ندارد.

پسکوف در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران در مورد اینکه مسکو چگونه مانع از برخی تلاشها برای تخریب برجام خواهد شد، گفت: روسیه همواره مواضع خویش در رابطه با لزوم حفظ پایداری توافق هسته‌ای با تهران را اعلام کرده و اصرار دارد که همه طرفین شرکت کننده دربرجام، به شروط آن پایبندی کامل داشته باشند، چون جایگزینی برای آن وجود ندارد.»

وی در عین حال اعلام کرد که از سوی کرملین، تماسی بین روسای جمهوری روسیه و آمریکا درزمینه سرنوشت توافق هسته‌ای برنامه ریزی نشده است، البته جزییات بیشتر این مسئله را باید از طریق وزارت امور خارجه روسیه جویا شد.

سخنگوی کرملین در عین حال با اعلام انجام مذاکرات تلفنی بین "ولادیمیر پوتین" و"امانوئل ماکرون"، روسای جمهوری روسیه و فرانسه، یادآور شد که دو طرف بر ادامه تحقق برنامه جامع اقدام مشترک در زمینه برنامه هسته‌ای ایران تاکید کردند.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار