ريیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهریز از تصويب ارائه 12 ميليارد ريال تسهيلات براي سه طرح صنعتي شهرستان در بخش فراگير خبر داد و افزود: سه طرح صنعتي ديگر با اشتغالزايي 300 نفر نيز براي تصويب به كارگروه استاني ارسال شده است.
کد خبر: ۵۹۵۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ 24 April 2018

«حبیب الله خلفايی» گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهریز در جهت اجرای سیاست‌های حمایتی دولت تدبیر و امید و اختصاص تسهیلات لازم به بخش صنعت و معدن، صنوف تولیدی و خدماتی و مشاغل خانگی، اقدامات موثری را در اين رابطه انجام داده است.

وي افزود: در بخش روستايی بالغ بر 20 مورد طرح‌های تولیدی و خدماتی، صنعتی به کارگروه فنی و شهرستانی معرفی شده که از این تعداد تاکنون 9 طرح به مبلغ 12 ميليارد و 800 ميلیون ریال و با اشتغال 46 نفر به تصویب کارگروه استان رسیده و برای پرداخت به بانک عامل معرفی يا در حال معرفی است.

اين مسئول با بيان اين كه در اين حوزه چهار طرح ديگر نيز در دست اقدام است، اضافه كرد: در بخش فراگیر نیز در اواخر سال گذشته، تعداد سه طرح صنعتی به مبلغ 12 ميليارد ريال با اشتغالزايي براي 17 نفر به تصویب کارگروه استانی رسید.

وي خاطرنشان كرد: در سال جاری نیز علاوه بر معرفی طرح‌های جدید در بخش روستايی، در بخش فراگیر سه طرح جدید صنعتی شاخص با اشتغال حدود 300 نفر به مبلغ 167 ميليارد ريال در کارگروه شهرستانی تايید و جهت تصویب آماده ارسال به کارگروه استانی شده است.

خلفائي در پايان نيز عنوان كرد: علاوه بر موارد مذکور، تسهیلات رونق تولید نیز به تعدادی از واحدهای صنعتی شهرستان از طرف ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال گذشته اختصاص یافته که در سال جدید نیز ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار