سایت sportskeeda مهاجم ملی پوش کشورمان را جزو ۵ بازیکن برتر آسیایی توصیف کرد که انتظار درخشش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از او می رود.
کد خبر: ۵۹۵۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰ 24 April 2018

به گزارش «تابناک یزد»، سایت sportskeeda پنج بازیکن جوان آسیایی را که انتظار می رود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بدرخشند، اعلام کرد که سردار آزمون، مهاجم ملی پوش کشورمان  در صدر این جوانان قاره کهن قرار داشت.

سایت sportskeeda درباره آزمون نوشت: بسیاری از کارشناسان فوتبال معتقدند که سردار آزمون بهترین بازیکن جوان کنونی قاره آسیا است. مهاجم گلزن ایرانی به همراه تیم ملی کشورش آمار خوبی دارد چون در ۳۱ بازی ۲۳ گل به ثمر رسانده است. او در واقع پنجمین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران است.

آزمون را وارث علی دایی، اسطوره تیم ملی ایران توصیف کرده اند. او با زدن ۱۱ گل در رقابت های مقدماتی جام جهانی بهترین گلزن تیمش شد. تابستان به روسیه خواهد آمد در حالی عملکرد خوبی را به همراه تیم ملی ایران در بازی های اخیر داشته است و موفق شده در ۹ بازی اخیر ۸ گل به ثمر برساند.

این بازیکن ۲۳ ساله در باشگاه روبین کازان بازی می کند. او از سوی بسیاری از باشگاه ها پیشنهاد دارد. این امری عجیب نیست چون فصلی بسیار عالی را در سال گذشته با روستوف پشت سر گذاشته بود. البته او در این فصل برای روبین کازان  کم بازی کرده است و در این فصل ۴ گل به ثمر رسانده و ۳ پاس گل داده است.

به گزارش فارس، ایران در جام جهانی در گروه سختی قرار داد چون با پرتغال، قهرمان اروپا و اسپانیا، قهرمان جهان در سال ۲۰۱۰ همگروه است. علی رغم این انتظار می رود که شاگردان کی روش شگفتی سازی کنند. در این تورنمنت توجه ها به سردار آزمون به عنوان اولین تجربه واقعی اش در میدان جهانی بیشتر خواهد شد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار