با پیشنهاد مدیر کل انتقال خون یزد و موافقت و مساعدت مدیر عامل هلال احمر استان، طرح اهدای خون در ماه رمضان پس از افطار با حضور پرشور جوانان، داوطلبین و کارکنان جمعیت هلال احمر استان در قالب طرح «هلال مهربانی» رقم خواهد خورد .
کد خبر: ۵۹۵۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ 25 April 2018

دکتر «نقی تقوایی» مدير كل انتقال خون استان در نشست با دكتر «حرازی زاده» مدیر عامل هلال احمر استان، گزارشی از فعالیت و همکاری هلال احمر شهرستان ‎‎ های یزد ارائه کرد و افزود: هلال احمر شهرستان مهریز یکی از مراکز فعال در زمینه اهدای خون به حساب می آید که مشارکت خوبی با این اداره کل دارد و در سال چند نوبت برنامه ‎‎ ریزی و با اطلاع رسانی در آن مرکز، اهدای خون انجام می ‎ شود . 

وی در ادامه با اشاره با کاهش ذخایر خونی در ماه رمضان، گفت: در ماه رمضان با توجه به روزه بودن مردم، اهدای خون کاهش می ‎‎ یابد که امیدواریم امسال با کلید خوردن طرح «هلال مهربانی» با کمبود خون و فرآورده ‎‎ های خون مواجه نشویم . 

«محسن حرازی زاده» مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان نیز ایثار را نقطه اشتراک دو ارگان خواند و افزود: هدف دو دستگاه نجات جان مردم است و این کار عملی نمی‌شود مگر با ایثار مردم و کارکنان دو نهاد . 

وی يادآور شد: هلال احمر هميشه از ارگان‌هاي پيشرو در اهداي خون بوده و اين حركت فرهنگی علاوه بر هفته هلال احمر، در ماه مبارک رمضان نیز در قالب طرح هلال مهربانی انجام خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار