اولین دوره توانمندسازی فعالین عرصه عفاف و حجاب، به همت کارگروه عفاف و حجاب جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۹۶۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ 25 April 2018

سید حسن حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: این دوره توانمندسازی در قالب کارگاه آموزشی و تعاملی به همت کارگروه عفاف و حجاب جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی یزد، عصر روز چهارشنبه و صبح و ظهر پنج‌شنبه، 5 و 6 اردیبهشت ماه به میزبانی آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) برگزار می‌شود.

دبیر برگزاری اولین دوره توانمندسازی فعالین عرصه عفاف و حجاب یزد بابیان اینکه در این برنامه، مطالب و مباحث کاربردی و متنوعی توسط اساتید کشوری مطرح خواهد شد، تصریح کرد: علاوه بر این، این برنامه آموزشی فرصتی برای تعامل و هم‌افزایی بیشتر فعالین فرهنگی و دغدغه مندان عرصه عفاف و حجاب در دارالعباده یزد به شمار می ورد.

حسینی یادآور شد: عموم فعالان این عرصه در استان یزد و علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در این دوره آموزشی، می‌توانند نام و نام خانوادگی خود را به سامانه پیامکی 500020401273 ارسال کنند.

این فعال فرهنگی در ادامه با اشاره به اینکه دشمن و جریانات غربی همواره به دنبال ایجاد تغییر در سبک زندگی اسلامی و ایرانی مردم بودند و امروز نیز برنامه‌های متنوعی برای قبح زدایی از مظاهر فساد و غیرت زدایی در جامعه را در دستور کار خود قراردادند و در این راستا تمام توان خود را به کار گرفتند، بیان داشت: مردم جامعه و فعالین فرهنگی و افراد با دغدغه باید نسبت به این فتنه‌انگیزی‌ها و اقدامات، هوشیار باشند.

وی عفاف و حجاب را عامل تقویت بنیان خانواده‌ها، تعالی و سعادت جامعه و سلامت اجتماع دانست و عنوان کرد: فعالیت در این عرصه و مقابله با اقدامات ضد فرهنگی برای ضربه زدن و کم‌رنگ کردن این واجب دینی، نیاز به فعالیت هدفمند و آموزش دیدن دارد که این برنامه توانمندسازی نیز گامی در این راستا است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار