فرمانده نیروی انتظامی گفت:آمادگی عملیاتی و ارتقاء توان اجرای ماموریت از اولویت‌های ناجا در سال جدید است.
کد خبر: ۵۹۶۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 26 April 2018

سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی در جلسه جمع بندی نتایج نظارت ستادی فرماندهی انتظامی استان یزد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و یادآوری حادثه طبس،گفت: در سال ۵۹ پس از اشغال لانه جاسوسی، آمریکایی‌ها با نقشه بسیار قصد داشتند پس از طبس به تهران آمده و نقشه‌های خود را اجرا کنند که ناکام ماندند؛ دست نشانده‌های آن‌ها آماده حرکت و شکست انقلاب بودندکه با الطاف الهی، مکر دشمنان به خودشان بازگشت و در طبس شکست خوردند.

وی افزود: اینکه گفته می‌شود انقلاب متعلق به امام زمان (عج) هست یک شعار نیست البته به شرط آن که به عهد و پیمانی که بسته ایم، بایستیم و راه درست را در پیش بگیریم.

سردار اشتری از یزد به عنوان استان دارالعلم و دارالعباده نام برد و خاطرنشان کرد: استان یزد دارای مردم متدین و شهدای زیادی را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

فرمانده ناجا، هدف از نظارت‌های ستادی را مشخص کردن معایب و نواقص و رفع آن عنوان و نتیجه گیری مثبت از نظارت‌ها را تاثیرگذار دانست.

فرمانده نیروی انتظامی به حضور فرماندهان ارشد نظامی به محضر مقام معظم رهبری (مدظله) در فروردین ماه سالجاری اشاره کرد و گفت: باید در استان‌ها اولویت کاری مشخص و کار‌ها پیگیری شود تا به هدف اصلی برسیم.

فرمانده ناجا با اشاره به حوادث سال ۹۶، تاکید کرد: باید آمادگی‌های خود را نسبت به سال‌های گذشته ارتقاء دهیم، آمادگی عملیاتی و ارتقاء توان اجرای ماموریت از اولویت‌های ناجا در سال جدید است.

وی با بیان اینکه امنیت امروز کشور به برکت خون شهدا است و باید آن را در همه ابعاد حفظ کرده و ارتقاء دهیم، تصریح کرد: اولویت پلیساقدامات پیشگیرانه و پیش دستانه است تا مقابله بنابراین باید در این رابطه آمادگی لازم را داشته باشیم.

سردار اشتری با بیان اینکه به تعالی رفتار کارکنان معتقد هستیم، تصریح کرد: مردم از طرح‌های پلیس و برخورد با ناهنجاری‌ها استقبال می‌کنند؛ پلیس پاسدار و حافظ انقلاب است و در اجرای ماموریت و وظایف خود کوتاه نمی‌آید.

فرمانده ناجا به افزایش ۴۸ درصدی جرایم در فضای مجازی اشاره و خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند چه جرایمی در فضای مجازی و بستر تلگرام رخ می‌دهد که مهمترین جرایم مسائل اخلاقی و کلاهبرداری است؛ و در خاتمه ضمن قدردانی از فرمانده انتظامی و مجموعه کارکنان استان یزد، گفت: باید تلاش کنیم تا در شاخص‌های امنیتی به حد مطلوب برسیم و این شاخص‌ها ارتقاء یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار