اولیور استون کارگردان مطرح سینما در نشست خبری که با اهالی رسانه داشت درباره ساخت اثری درباره داعش توضیحاتی ارایه داد.
کد خبر: ۵۹۶۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ 26 April 2018

به گزارش «تابناک یزد»، به نقل از مهر، نشست خبری اولیور استون تهیه کننده، کارگردان و نویسنده آمریکایی دیروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت با حضور اهالی رسانه در پردیس چارسو برگزار شد و استون درباره مسایل مختلفی به خبرنگاران پاسخ داد.

وی در این نشست در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه ممکن است با توجه به مسایل داعش و سینمای قهرمانانه ای که شما دارید و اینکه سردار سلیمانی قهرمان مبارزه با داعش است بخواهید فیلمی درباره داعش بسازید، گفت: شما سوال خیلی جذابی مطرح کردید و در واقع کشمکش خلق کردید. (با خنده و هیجان) شما ایده و فیلمنامه را بیاورید شاید بتوانیم درباره آن صحبت کنیم چون سوژه مهمی را مطرح کردید.

واکنش اولیور استون به فیلمسازی درباره داعش و سردار سلیمانی

استون ادامه داد: جهانی که ما در آن زندگی می کنیم بسیار سیاسی است و مساله داعش قصه ای است که هنوز زنده و در جریان است. سردار سلیمانی نیز به عنوان رهبر نظامی همچنان در قید حیات است بنابراین باید دید که در آینده قرار است چه اتفاقی رخ دهد زیرا آینده آبستن خیلی از وقایع و اتفاقات است.

وی تاکید کرد: اما مساله داعش قصه بسیار خوبی برای جهان به شمار می رود و خیلی مهم است که همه دنیا درباره آن بدانند البته نیروهای زیادی نیز سد راه چنین پروژه هایی قرار می گیرند. سناریوهای زیاد و ضد و نقیضی نیز درباره داعش وجود دارد به عنوان مثال آمریکا اسرائیل و عربستان شاید روایتی را که شما دارید، قبول نکنند و با این موضوع مقابله کنند اما این را نمی توانم بگویم که شما در ایران نمی توانید چنین فیلمی را بسازید.

عربستان برهم زننده ثبات منطقه

وی در پاسخ به خبرنگار قطری درباره وضعیت کشورهای منطقه و اینکه می خواهد فیلمی در این زمینه بسازد یا خیر، توضیح داد: به نظرم عربستان سعودی یکی از اصلی ترین برهم زنندگان ثبات منطقه است و شما هم که از قطر می آیید و این را بهتر می دانید.

نقش آمریکا در جنگ ایران و عراق

وی درباره اینکه ترامپ را به کدام بازیگر تشبیه می کند، گفت: ترامپ شبیه بیلز باب است که چهره ای شیطانی دارد. باید اسطوره شناسی بابل را بدانید.

وی درباره تصاویر جنگ ایران و عراق عنوان کرد: من این تصاویر را دیده ام. نباید از نقش آمریکا در این جنگ غافل شد چون که تسلیحات شیمیایی را در اختیار عراق قرار داد. البته گفته شده آلمان این تسلیحات را در اختیار عراق قرار داده است اما فکر می کنم این یک جنگ نیابتی بود و عراق به نیابت از آمریکا در برابر ایران می جنگید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار