کارگر 21 ساله صافکاری به بهانه رساندن پسر نوجوان او را ربوده و در دام شیطانی‌اش گرفتار کرد.
کد خبر: ۵۹۶۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱ 27 April 2018

به گزارش «تابناک یزد»، اوایل بهمن سال گذشته پسری 13 ساله همراه والدینش به شعبه 16 اداره پلیس آگاهی تهران آمد و از پسری21 ساله به اتهام آزار شیطانی شکایت کرد.

شاکی به افسر تحقیق گفت: شب حادثه همراه دو نفر ازدوستانم در نزدیکی میدان خراسان بودیم و می‌خواستیم به محله دیگری برویم. دوستانم سوار دوچرخه خود شدند و رفتند. اما من منتظر ماندم تا دوست دیگرمان بیاید و مرا با خود ببرد که نیامد. جوان موتور سواری آمد. او زمانی که مقصدم را پرسید سوارم کرد، اما تغییر مسیر داد و زیر پل بزرگراه امام علی رفت و در آنجا مرا مورد آزارو اذیت قرارداد.

وی افزود: جوان شیطان صفت می‌گفت این بلا را سر چندپسر دیگر هم آورده است. او مرا در جنوب شهر رهایم کرد. بعداز بازگشتم به خانه چند شبانه روز کابوس می‌دیدم و گریه‌های شبانه ام در خواب پایانی نداشت. سرانجام ماجرا را به خانواده‌ام گفتم و برای شکایت آمدیم.

پرونده‌ای در شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران تشکیل و با دستور بازپرس رضوانی تحقیقات در این‌باره ادامه یافت تا این‌که چند روز پیش ماموران موفق به شناسایی هویت مالک موتورسیکلت شدند. او به پلیس آگاهی احضار شده و در جریان تحقیقات معلوم شد موتور را به پسری 21 ساله به نام اسماعیل که در صافکاری کار می‌کند فروخته اما هنوز سند موتور را به نام وی ثبت نکرده است. همین سرنخ کافی بودکه هویت متهم لو برود. او دو روز پیش زمانی که به محل کارش می‌رفت شناسایی و بازداشت شد.

متهم در بازجویی اولیه اظهاراتی ضد و نقیض مطرح کرد اما زمانی که در مواجهه حضوری با شاکی قرار گرفت سکوت خودرا شکست و به این جنایت سیاه اعتراف کرد.

متهم به افسر تحقیق گفت: من تا کلاس پنجم درس خواندم و شش برادر و سه خواهردارم. از 9 سال پیش به تهران آمدم و مشغول صافکاری بودم و در این سال‌ها شب‌ها پیش خواهرم و شوهرش می‌ماندم. آن شب با دیدن پسر نوجوان که تنها بود، وسوسه شدم و با ربودن وی، او را در دام شیطانی‌ام گرفتارکردم. بعد تهدیدش کردم که اگر از من شکایت کند دوباره این بلا را سرش می‌آورم. فکر می‌کردم با این تهدیدها او هیچ وقت شکایت نکند و دستگیر نشوم که در اشتباه بودم.

متهم روانه بازداشتگاه پلیس آگاهی شد. تحقیقات پلیسی برای رازگشایی از دیگر جرایم سیاه او ادامه دارد. افرادی که در دام جوان موتور سوار افتاده اند، می‌توانند برای شکایت از وی به اداره 16 پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار