مراسم گرامیداشت اولین شهید شاخص مبارزه با نفوذ دشمن در کشور امروز در یزد برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۶۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ 27 April 2018

مراسم سی و هشتمین سالگرد شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس و گرامیداشت یاد و خاطره اولین فرمانده سپاه یزد شهید محمد منتظر قائم امروز در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار شد.
این مراسم با حضور آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد. فرمانده سپاه الغدیر استان سخنران در این مراسم، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید منتظر قائم او را اولین شهید مبارزه با نفوذ دانست و افزود: شهید منتظر قائم شخصیتی بود که امام را به خوبی شناخت، مبارزات انقلابی داشت و نه تنها یک فرمانده بلکه معلم اخلاق و انسانی با بصیرت بود.
سردار جمیری افزود: این شهید والامقام یکی از نیرو‌های انقلابی تربیت شده مکتب امام بود که یاریگر اسلام شد و خودش را وقف اسلام کرد.
وی تصریح کرد: واقعه شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس یکی از شکست‌های بزرگ آمریکا در طول تاریخ این کشور بود که برای سردمداران این کشور بسیار سنگین بود.
فرمانده سپاه الغدیر استان افزود: امروز نیز باید مراقب نفوذ دشمن باشیم و با ادامه آرمان‌ها و راه شهدا همواره در مسیر ولایت بمانیم.
همسر شهید محمد منتظر قائم نیز در این مراسم ۵ اردیبهشت را روز خنثی شدن توطئه شیطان بزرگ آمریکا دانست و افزود: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و برخورداری از ولایت فقیه مقتدر‌تر از گذشته در مسیر اهداف والای خود حرکت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار