فرمانده سپاه الغدیر:
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: شناسایی و برخورد درست با نفوذ دشمنان علیه انقلاب و نظام در زوایای مختلف از مهمترین رسالت های مسوولان کشور است که باید به وظایف خود در این راستا عمل کنند.
کد خبر: ۵۹۶۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸ 27 April 2018

سرتیپ دوم پاسدار فتح ‌الله جمیری روز پنجشنبه در سی و هشتمین سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس و گرامیداشت خاطره شهید محمد منتظر قائم (اولین فرمانده سپاه یزد ) که در این واقعه به شهادت رسید افزود: این شهید در مبارزه با نفوذ دشمن شهید شد و دشمنان همانند گذشته برای براندازی نظام به دنبال توطئه و نفوذ خود هستند.
وی با تاکید بر مقابله با نفوذ استکبار جهانی، ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود مردم و به خصوص مسوولان را به هوشیاری و بصیرت در برابر توطئه ها و نفوذ دشمنان و داشتن بصیرت دعوت کرده اند.
فرمانده سپاه الغدیر یزد تصریح کرد: موضوع نفوذ در عین خطرناک بودن به ‌آرامی اتفاق می‌افتد و غربی ‌ها تمام تلاش خود را ضربه زدن به انقلاب و جلوگیری از رشد نیروهای ولایی و انقلابی به کار گرفته اند.
جمیری یادآور شد: برای مقابله عملی با کفر جهانی باید نیروهای انقلابی توسط مسوولان به کار گرفته شوند تا همواره سدی در برابر اهداف دشمنان قسم خورده نظام ایجاد کرد.
فرمانده سابق سپاه استان بوشهر اظهار کرد: امروز ایران در سایه دین ، ارزش ها و ولایتمداری ، کشوری قدرتمند در عرصه دفاعی و نفوذ منطقه‌ای است و به رغم دشمنی های دیرینه استکبار با صلابت به راه خود ادامه می دهد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار