نام نویسی استادان دانشگاه‌ها و سازمان‌ها و نهاد‌ها برای دریافت بن خرید کتاب در یزد پایان یافت.
کد خبر: ۵۹۶۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹ 27 April 2018

به گزارش «تابناک یزد»، به نقل از روابط عمومی نمایشگاه کتاب؛ امیرمسعود شهرام‌نیا با اشاره به زمان ثبت‌نام استادان دانشگاه‌ها برای دریافت بن خرید کتاب افزود: استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها برای نام نویسی می‌توانستند از اول تا چهارم اردیبهشت به نشانی اینترنتی www.bon.tibf.ir مراجعه کنند.
وی گفت: بن خرید کتاب استادان و هیئت علمی دانشگاه‌ها ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است که ۷۵۰ هزار ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین خواهد شد و بقیه وجه نیز توسط شخص دریافت کننده پرداخت می‌شود.
قائم مقام نمایشگاه کتاب تهران افزود: بن کارت‌های خرید کتاب فقط در مدت برگزاری نمایشگاه اعتبار خواهند داشت و نحوه نام نویسی در سایت به خوبی توضیح داده شده است.
شهرام‌نیا همچنین درباره مشارکت سازمان‌ها و نهاد‌ها برای دریافت بن خرید کتاب نیز گفت: بر اساس دستوالعمل صادر شده از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میزان مشارکت هر یک از سازمان‌ها و نهاد‌ها مشخص شده است، از این رو سازمان‌ها و نهاد‌ها نیز فرصت دارند از اول اردیبهشت تا پایان نمایشگاه نسبت به مشارکت و دریافت بن خرید کتاب اقدام کنند.
وی افزود: ازفردا ۸ اردیبهشت نیز در صورت موافقت با درخواست‌ها، بن‌های خرید کتاب به متقاضیان ارائه خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار