نماینده مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه ها باید مطالبه گر باشند و وعده های مسئولان و نمایندگان مردم را تا حصول نتیجه پیگیری کنند و جناح گرایی مانع از انجام رسالت اصلی رسانه ها در زمینه پیگیری مطالبات افکار عمومی جامعه می شود.
کد خبر: ۵۹۷۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹ 29 April 2018

محمدرضا صباغیان روز شنبه در دیدار و گفت و گو با کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز یزد افزود: رسانه ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی باید امرکننده خوبی ها و نهی کننده بدی ها باشند و برای آبروی انسان ها ارزش قائل شوند.
وی ادامه داد: برخی مواقع رسانه ها بیش از حد به مسائل جناحی و باندبازی ها ورود می کنند که این موضوع، آنها را از رسالت اصلی خود دور می کند.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت پرونده سپنتا نیکنام گفت: این پرونده اکنون در مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال پیگیری و بررسی نهایی و تداوم عضویت نیکنام در شورای اسلامی شهر یزد به تایید یکی از کمیته های مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز رسیده و اکنون باید تصمیم نهایی اتخاذ شود.
صباغیان با یادآوری اهمیت موضوع تامین آب شرب استان یزد و حواشی اخیر در این خصوص تصریح کرد: در این خصوص نشستهای مستمری در حال برگزاری است و یکی از دلایل حضور اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس در یزد نیز این موضوع بود.
وی با بیان اینکه اختلاف سلیقه در بین افراد مختلف طبیعی است، افزود: هماهنگی و همگرایی مطلوبی میان نمایندگان استان در پیگیری حقوق مردم وجود دارد و برای افزایش این وحدت تلاش می شود. 
صباغیان با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب در استان گفت: صنایع و شرکتهای بزرگ صنعتی استان که درآمد قابل توجهی دارند باید در طرح های آبرسانی به استان مشارکت داشته باشند.
نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت تغییر حوزه های انتخابیه در استان یزد گفت: اضافه شدن 2 نماینده به حوزه های انتخابیه استان یزد به تصویب کمیسیون شوراهای مجلس رسیده و اکنون باید در صحن علنی مطرح و تصویب شود.
استان یزد با افزون بر یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد. 
در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی سیدابوالفضل موسوی بیوکی از حوزه یزد و اشکذر، محمدرضا تابش از حوزه اردکان، کمال دهقانی فیروزآبادی از حوزه تفت و میبد و محمدرضا صباغیان از حوزه مهریز، بافق، ابرکوه، خاتم و بهاباد با کسب بیشتری آرا به خانه ملت راه یافتند. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار