سید رضا غیاثیان :
رئیس اداره بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اوقاف و امور خیریه خراسان‌شمالی گفت: ۵۰ درصد بقاع متبرکه و امامزاده های استان نیازمند بازسازی، تعمیر و مرمت هستند
کد خبر: ۵۹۸۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲ 29 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی ،سید رضا غیاثیان رئیس اداره بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اوقاف و امور خیریه استان گفت: در سطح استان حدود ۱۶۴ بقعه متبرکه و امامزاده وجود دارد که ۵۰ درصد این بقاع نیازمند بازسازی، تعمیر و مرمت در بخش های مختلف است.
وی با اشاره به اجرای طرح توسعه در امامزاده ها، ادامه داد: باید برای برخی از امامزاده ها شبستان و زائر سرا در راستای اجرای این طرح احداث شود.
غیاثیان با بیان اینکه باید برای تعدادی از بقاع متبرکه نیز محوطه سازی، دیوار سازی، سنگ فرش و سرویس بهداشتی تعمیر و مرمت صورت گیرد،خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از هفت هزار متر مربع تعمیر و بازسازی برای بقاع متبرکه استان با اعتبار۱۰ میلیارد ریال صورت گرفت.
غیاثیان گفت: این اعتبار از طریق منابع دولتی، اعتبارات مردمی و درآمد بقاع تامین و برای بازسازی ۳۰ بقعه متبرکه و امامزاده هزینه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار