ونوس عامری با اشاره به اینکه برخی مشکلات قانونی سبب عدم حضور سپنتا نیکنام در شورای شهر یزد شده است، گفت: با نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام امیدوار به حضور این عضو شورا هستیم.
کد خبر: ۵۹۸۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 30 April 2018

ونوس عامری در جلسه علنی شورای شهر یزد با تبریک ۹ اردیبهشت، روز شوراها اظهار داشت: روز شوراها فرصتی است که به خود یادآوری کنیم که شورای شهر یزد یک عضو کم دارد و حضور او در شورا هنوز میسر نشده است.

وی با بیان اینکه سپنتا نیکنام، عضو زرتشتی شورای شهر یزد برای بار دوم توسط مردم این شهر انتخاب و با بیش از ۲۱ هزار و ۷۰۰ رأی وارد شورای پنجم شد، افزود: ما اعضای شورای شهر یزد، قدر و حرمت آرای مردم را می‌دانیم و اگر تاکنون در این زمینه در صحن علنی شورا گزارشی ارائه نشده، به دلیل بی‌اهمیتی به آرای مردم نیست.

عامری عنوان کرد: ما قدردان رأی مردم و امیدوار به حضور سپنتا نیکنام در جلسات علنی شورای شهر هستیم.

وی  یادآور شد: در این راستا مصوبه از سوی مجلس به مجمع تشخیص مصلحت نظام برده شده و امیدواریم مجمع تشخیص مصلحت نظام به مناسبت روز شوراها، هدیه حضور نیکنام را به اعضای شورا و مردم شهر یزد بدهد.

وی با اشاره به اینکه کشور ما همواره روزهای پر فراز و نشیبی داشته است، عنوان کرد: راز ماندگاری ما، دیگرپذیری و زندگی مسالمت آمیز با دیگر اقوام و ادیان است و امیدواریم مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز به این موضوع توجه کند.

عامری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور نمایندگان شوراهای دانش آموزی در جلسه علنی شورای شهر یزد بیان کرد: به طور قطع دانش آموزان بازوان توانمندی در ارائه مشاوره و فرهنگ سازی در زمینه های مختلف به اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری هستند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار