معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل ارشاد یزد با بیان این‌که حریص بودن به تبلیغات و بین مردم بودن مهمترین ویژگی شیخ غلامرضا یزدی بوده است، گفت: ثبت و انتشار روایت‌های شفاهی مردم از حاج شیخ برای توسعه فرهنگی عمومی جامعه امروز ضروری است.
کد خبر: ۶۰۱۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ 07 May 2018

«سیدخلف حوتی‌نژاد» در جمع پرسشگران و گزارشگران کنگره شیخ غلامرضا یزدی با بیان این‌که اطلاع رسانی نقش مهمی در معرفی ابعاد مختلف شخصیت شیخ غلامرضا یزدی ایفا می‌کند،‌ اظهار کرد: ثبت خاطرات مردمی و اقشار مختلف جامعه که هرکدام بخشی از شخصیت حاج شیخ را درک کردند در اولویت تیم پرسشگر کنگره و خبرنگاران قرار گیرد.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری شیخ غلامرضا یزدی، افزود: حکومت بر قلوب مردم بارزترین داشته حاج شیخ بود که از وی الگویی مناسب برای نسل امروز ساخته است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره شیخ غلامرضای یزدی،‌گفت: پژوهش و بررسی ابعاد مختلف شخصیتی شیخ غلامرضا ضروری است.

حوتی‌نژاد تببین اهداف کنگره را از دیگر رسالت‌های خبرنگاران و اعضای تیم اتاق خبر کنگره دانست و بیان کرد: حریص بودن به تبلیغات و بین مردم بودن مهمترین ویژگی شیخ غلامرضا یزدی بوده که باید مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد.    

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به مردمی بودن کنگره مرحوم شیخ غلامرضا یزدی، تأکید کرد: با توجه به مشارکت پرشور اقشار مختلف مردم در برگزاری این کنگره، تهیه و انتشار مصاحبه‌های مردمی باید در دستور کار اصحاب رسانه و تیم پرسشگر کنگره قرار گیرد.        

معاون اداره کل ارشاد یزد ثبت روایت‌های شفاهی مردم از دیگر اولویت‌های اجرایی تیم خبری کنگره شیخ غلامرضا یزدی دانست و اظهار کرد: پرداختن به ویژگی‌های ساده زیستی، پرهیزکاری، خدمت به مردم ضروری است.   

وی در پایان خطاب به اصحاب رسانه استان،‌تأکید کرد: حاج شیخ در زمان حیاط خود نسبت به تمام مردم با دید انسانی فارغ از مذهب،‌ظاهر و زبان احساس مسئولیت کرده است و این یکی از نمادهای الگوسازی توسعه فرهنگ عمومی جامعه در عصر امروز است که باید مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد.                        

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار