امام جمعه يزد:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بر لزوم حفظ وحدت و انسجام در جامعه، از وزارت اطلاعات خواست به عنوان حلقه وصل تمامي قوا عمل كرده و مردم، انقلاب و رهبري را مانند يك نخ تسبيح به هم متصل كند.
کد خبر: ۶۰۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸ 12 May 2018

 آیت الله «محمدرضا ناصری» در نشست شورای اداری استان که با حضور حجت الاسلام و المسلمین علوی وزیر اطلاعات و به همراه آیین تودیع و معارفه مدیر کل اطلاعات استان در سالن شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای یزد برگزار شد، در ابتدا با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ماه رمضان به عنوان ماه میهمانی خدا، اظهار کرد: باید به نحوی در این میهمانی در محضر پروردگار  قرار گیریم که نه تنها نواقص و کاستی‌های گذشته خود را جبران کنیم بلکه درجات خود را نزد خداوند ارتقا بخشیم. 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت حاج شیخ غلامرضا فقیه یزدی در يزد طي روزهاي اخير، آنچه که در تمام سخنرانی‌های این همایش به چشم می‌خورد و به این عالم برجسته، عظمت داده بود، اخلاص حاج شيخ در کارهایش و خدماتش به جامعه بود. 

آيت الله ناصري با بیان این که حاج شیخ در کارهایش هر‌گونه تعلقات را از خود دور کرده بود و تنها به عشق خداوند به مردم خدمت می‌کرد، اظهار کرد: جامعه ما امروز نیازمند چنین اخلاصی است و باید همگان با نیت کسب رضایت خداوند به مردم خدمت كنند.

وی با تاکید بر لزوم دستگیری از نیازمندان و رفع نواقص جامعه دینی از سوي مسئولان، اظهار كرد: يكي از مهمترين ويژگي‌هاي امام راحل(ه) كه به مردم انگيزه دفاع از آرمان‌هاي انقلاب داده بود، صداقت ايشان بود و امروز مسئولان بايد صداقت را پيشينه‌ي كار خودشان قرار دهند.

به گفته وي، حضور امروز مردم به پاي آرمان‌هاي امام و انقلاب نيز به پشتوانه‌ي همين ويژگي‌ بارز امام(ره) و مقام معظم رهبري است.

امام جمعه يزد يكي ديگر از نيازهاي جامعه امروز به ويژه از پس از اتفاقات اخير در عرصه‌ بين‌المللي را تقويت توكل به خداوند ذكر كرد و گفت: بايد اين باور كه خداوند در راس امور قرار دارد و در قران كريم به بندگانش وعده پيروزي داده است را در دل مردم و مسئولان تقويت كنيم.

وي همچنين گفت: امروز جامعه ايراني از بالا تا پايين نيازمند وحدت و انسجام است تا در برابر خدعه دشمنان به بهترين نحو مقابله كند.

آيت الله ناصري در اين باره از وزارت اطلاعات خواست تا با توجه به ظرفيت‌هايي كه در اين حوزه وجود دارد به عنوان حلقه وصل تمامي قوا عمل كرده و مردم، انقلاب و رهبري را مانند يك نخ تسبيح در اين حلقه به هم متصل كند.

وي با تاكيد بر لزوم خدمت‌رساني مناسب به مردم در راستاي ايجاد انگيزه و تداوم علاقه مردم به نظام، عنوان كرد: اگر در داخل كشور به مردم خدمت‌رساني مناسب صورت دهيم و به خدا اعتمادو توكل كنيم، هيچ كسي نمي‌تواند در برابر اين انقلاب ايستادگي كند.

امام جمعه يزد در پايان خاطرنشان كرد: بايد احساس مسئوليت را در بين مديران و مسئولان تقويت كنيم تا با بهره‌‌گيري از نيروي انساني توانمند در كشورمان، مشت‌هاي خود را محكم‌تر بر دهان يادوه‌گويي دشمنان وارد كنيم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار