وزیر اطلاعات در شورای اداری یزد
وزير اطلاعات در نشست شورای اداری استان بااشاره به لزوم توجه به حفظ امنيت فيزيکي و رواني جامعه افزود در جامعه اي که امنيت و شادابي نباشد برکتي وجود نخواهد داشت و رشد و شکوفايي و پيشرفت يک جامعه در سايه امنيت محقق مي شود .
کد خبر: ۶۰۴۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ 12 May 2018

به گزارش «تابناک یزد»، وزير اطلاعات در نشست شورای اداری استان بااشاره به لزوم توجه به حفظ امنيت فيزيکي و رواني جامعه افزود در جامعه اي که امنيت و شادابي نباشد برکتي وجود نخواهد داشت و رشد و شکوفايي و پيشرفت يک جامعه در سايه امنيت محقق مي شود .

وزير اطلاعات تحکيم /انسجام و حفظ وحدت در جامعه را بسيار مهم دانست و افزود بايد مسئولان به گونه اي رفتار کنند که در سايه ارامش و امنيت پايدار کشور مشکلات و کاستي ها رفع شود و سطح رضايت مردم افزايش يابد.

وي هم چنين با اشاره به موضع گيري اخير ترامپ در مورد برجام گفت: سست عهدي و پيمان شکني يک طرفه رييس جمهور آمريکا در طول تاريخ بشريت بي سابقه بود.

وزير اطلاعات نامگذاري امسال از سوي رهبر معظم انقلاب به عنوان سال حمايت از کالاي ايراني را ياد آور شد و افزود بايد از هرگونه کار آفريني و سرمايه گذاري براي ايجاد توليد و رونق اقتصادي در کشور حمايت کرد و با هر اقدامي که موجب تزلزل سرمايه گذاري و فرار سرمايه از کشور شود برخورد کرد.

آيت الله ناصري نماينده ولي فقيه در استان نيز در اين نشست گفت :آنچه ضرورت امروز جامعه ماست تقويت خدا باوري ،وحدت و همدلي و احساس مسئوليت براي رفع مشکلات مردم بخصوص اشتغال است تا ايراني سربلند داشته باشيم

آقاي زماني قمي استاندار يزد نيز با اشاره به برخي ظرفيت ها و توانمنديهاي استان يزد در بخش هاي مختلف افزود: استان يزد در بسياري از حوزه ها از جمله دينداري ، تمدن ، اقتصاد و امنيت در کشور نقشي بي بديل داشته و دارد.

در اين مراسم مدير کل جديد اطلاعات استان معرفي و از خدمات و تلاشهاي مدير کل قبلي قدر داني شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار