مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان یزد از آغاز طرح نظارتی ضیافت ویژه ماه رمضان در این استان خبر داد.
کد خبر: ۶۰۵۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰ 14 May 2018

محسن مظفری‌زاده با اشاره به آغاز طرح نظارتی ضیافت ویژه ماه رمضان در استان یزد، گفت: این طرح که هرساله در سراسر کشور اجرا می‌شود در استان یزد نیز از 25 اردیبهشت‌ماه آغاز و تا آخر ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی افزود: طرح نظارتی ضیافت ویژه ماه رمضان باهدف بازرسی و نظارت هر چه‌بهتر بر واحدهای صنفی ازجمله فروش مرغ و گوشت، نانوایان، قنادان، خواروبارفروشان، خرده‌فروش میوه و خرما و تمامی رسته‌های صنفی در ارائه خدمات عرضه‌کنندگان اقلام خوراکی، غذایی و پروتئینی صورت می‌گیرد.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان یزد بابیان اینکه طرح فوق در دو نوبت ظهر و عصر اجرا می‌شود، اظهار داشت: مسئولان اتحادیه‌های صنفی، تعزیرات حکومتی و مرکز بهداشت همانند سال‌های گذشته در اجرای هر چه‌بهتر این طرح با این سازمان همکاری می‌کنند.

مظفری‌زاده با تأکید بر اینکه در حال حاضر 10 تیم بازرسی برای تشدید بازرسی‌های ماه مبارک رمضان سازماندهی شده‌اند، بیان داشت: این تیم‌ها در حال حاضر کار خود را شروع کرده‌اند و در کنار ناظران افتخاری مجری طرح بازرسی و نظارت ارائه خدمات می‌کنند.

این مقام مسئول در پایان با تأکید بر تشدید بازرسی‌ها در ماه مبارک رمضان، خاطرنشان کرد: از همشهریان عزیز تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی و احتکار با شماره تلفن 36291719 تماس حاصل فرمایند تا در اسرع وقت به تخلفات رسیدگی شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار