امام جمعه یزد:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: تقویت توانمندی های داخلی و توجه ویژه به تولید ملی باید سرلوحه فعالیت های نهادهای مختلف استان قرار گیرد.
کد خبر: ۶۰۵۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳ 14 May 2018

آیت الله محمدرضا ناصری عصر یکشنبه در شورای اداری شهرستان یزد که در محل سالن اجتماعات فرمانداری یزد برگزار شد، افزود: با همت و تعصب می توانیم تولید ملی بهتری داشته باشیم و نباید در کارها فکر کنیم که به بن بست خورده ایم و باید با توکل به خدا حرکت کنیم.
وی ادامه داد: در بسیاری از ادارات اتاق فکر وجود ندارد، اگر تصمیم گیری ها براساس فکر و برنامه ریزی انجام شود قطعا بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.
امام جمعه یزد افزود: کارگاه های کوچک و توجه به اشتغال خرد زودتر به نتیجه می رسد و می توان با ایجاد شهرک هایی و تجمیع کارگاه های کوچک و راه اندازی کارگاه های جدید برای اشتغال زایی اقدام کرد و باید همواره بر تولید نظارت شود تا کیفیت لازم را داشته باشند.
ناصری درخصوص ماه رمضان نیز گفت: نهادهای اداری باید در حفظ حرمت ماه رمضان جدی باشند و برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که حرمت این ماه عزیز حفظ شود.
فرماندار یزد نیز در این نشست اظهار داشت: 200 طرح اشتغال زا با فراهم آوردن 2 هزار فرصت شغلی و تخصیص 216 میلیارد تومان انجام شده و از دستگاه های اداری انتظار می رود، افرادی متقاضی تسهیلات را به کمیته و کارگروه مربوطه در حوزه ایجاد اشتغال معرفی کنند.
مصطفی سالاری در خصوص اهداف سال حمایت از تولید ملی اظهار کرد: واحدهای صنعتی موفقی در شهرستان یزد مستقر شده که از نمایندگان تعدادی از این واحدها برای حضور در جلسات مرتبط با موضوع اشتغال دعوت می شود.
وی تصریح کرد: حمایت از کالای ایرانی وظیفه همه است لذا از ادارات شهرستان یزد انتظار می رود در صورتی که اقلام مورد نیاز آنها در واحدهای صنعتی یزد تولید می شود، حتما از این واحدها تامین کنند. 
شرکت کنندگان در این نشست درخواست ها و پیشنهادات خود را در خصوص نحوه تحقق شعار سال ارائه کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار