مدیر كل ارشاد يزد:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد استفاده از ابزار هنر و رسانه را در انتقال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، یک فرصت و ضروری دانست.
کد خبر: ۶۰۶۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 16 May 2018

«مجید جوادیان زاده» در نشست کمیته فرهنگی و هنری حفظ نشر و ارزش‌های دفاع مقدس تاکید که رویکردهای هنری و رسانه‌ای باعث بالندگی و شاهکاری بی‌نظیر در حوزه ایثار و شهادت می‌شود. 

وی گفت: باید سعی شود، معنا و تقدس‌هایی که در جنگ تحمیلی از ارزش‌های والایی برای ما برخوردار است با ارائه کارهای خلاقانه به مردم عرضه شود. 

به گفته وی، اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری مرتبط با ایثار و شهادت باید بیش از این در بسترهای عمومی مردم به اجرا و در معرض دید قرار گیرد. 

  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد تصریح کرد: انتظار این است که فعالیت فرهنگی و هنری در همه حوزه‌ها از سالن‌های بسته خارج شده و در بستر‌های مناسب عموم جامعه به نمایش گذاشته شود. 

جوادیان‌زاده ادامه داد: باغ موزه دفاع مقدس یزد، گذر فرهنگ و هنر مازاری‌ها و از همه مهمتر میراث جهانی یزد این آمادگی و پتانسیل را دارد تا فعالیت فرهنگی و هنری با حوزه ایثار و شهادت در معرض دید عموم مردم قرار گیرد. 

وی همچنین پیشنهاد داد: اجرای تئاترهای خیابانی، بازسازی عکس‌های دفاع مقدس و کتاب‌شناسی دفاع مقدس در اولویت پیشنهادی برای اجرا فعالیت‌های این حوزه باشد. 

در این نشست نیز اعضای کمیته فرهنگی و هنری حفظ و نشر آثار دفاع مقدس پیشنهادات و برنامه‌های خود را اعلام کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار