فرمانده نیروی انتظامی ابرکوه مطرح کرد
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ابرکوه گفت: راه‌اندازی ایست و بازرسی فراغه می‌تواند فرآیند مبارزه با قاچاق را در این شهرستان تقویت کند.
کد خبر: ۶۰۶۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ 16 May 2018

علیرضا صالحی در جمع فعالین عرصه مقابله با مواد مخدر شهرستان ابرکوه بیان کرد: نیروی انتظامی شهرستان ابرکوه توجه ویژه‌ای به شعار سال دارد و اقدامات مختلفی را در جهت تحقق آن را در دستور کار خود قرار داده است تا از این طریق بتواند در تحقق این امر مهم نقش خود را ایفا کرده باشد.

وی افزود: نیروی انتظامی ابرکوه در سال 96 کشفیات متعددی در حوزه قاچاق کالا از جمله سوخت، پوشاک، احشام و ... داشته است. همچنین در فروردین امسال 15 فقره پرونده مرتبط با قاچاق به ارزش ریالی بیش از 91 میلیون تومان در نیروی انتظامی تشکیل شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ریالی 80 درصد افزایش‌یافته و شامل اقلامی همچون سیگار، تجهیزات ماهواره‌ای، مشروبات الکی، لوازم‌خانگی و ... بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ابرکوه تصریح کرد: در اردیبهشت‌ماه تعداد پرونده‌های فوق 4 مورد و ارزش ریالی آن 95 میلیون تومان بوده که نسبت به اردیبهشت‌ماه سال گذشته از نظر پرونده 33 و از نظر ریالی 250 درصد افزایش داشته است.

این مقام مسئول تأکید کرد: اگر مشکل راه‌اندازی ایست و بازرسی فراغه برطرف شود بسیاری از اقلام قاچاق که از سمت استان‌های فارس و اصفهان وارد می‌شوند را می‌توان به راحتی کشف و ضبط کرد.

صالحی در پایان یادآور شد: بیش از 5 هزار و 200 نخ سیگار، 8 دستگاه تجهیزات ماهواره‌ای، پرنده (پرنده‌های زینتی)، مشروبات الکی خارجی، ماشین لباسشویی، زیتون خارجی، احشام قاچاق (احشام بدون مجوز) و ... در لیست کشفیات قاچاق نیروی انتظامی در سال 97 وجود دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار