سازمان جهاد دانشگاهي استان يزد و شركت فرآورده‌های نسوز آذرشهاب تبریز در راستاي گسترش همفكري و همكاري‌هاي علمي و تحقيقاتي، تفاهم‌نامه همكاري امضاء كردند.
کد خبر: ۶۰۶۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵ 16 May 2018

براساس اين تفاهم‌نامه كه به امضاي «سيدحسين ميرحسيني» معاون پژوهش و فناوری سازمان جهاددانشگاهي استان يزد و «حسن صدیقی» مدير عامل شركت فرآورده‌های نسوز آذرشهاب تبریز رسيده، طرفين در زمينه‌های آموزشی، پژوهشی، خدمات تخصصی، بازرگانی و تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی  در جهت تحقق آرمان اعتلای جایگاه تولید داخل در خصوص مواد نسوز و عایق با هم همكاري خواهند كرد. 

استفاده از توان علمي و امكانات طرفين برای انجام طرح‌هاي تحقيقاتي در زمینه مواد نسوز، برگزاري مشترک دوره‌هاي آموزشي، كارگاه‌ها و سمينارها در زمینه مواد نسوز، همكاری در بازاريابي و فروش محصولات توليد شده بر اساس دانش‌هاي فني طرفين،‌همكاري در زمينه واردات محصولات نسوز پیشرفته از شركت‌های معتبر دنيا با هدف دست‌یابی به دانش فنی تولید آن‌ها در داخل کشور، همكاری در زمينه تجاری‌سازی يافته‌های پژوهشی و همكاری در جهت اخذ گواهی تاييد كيفيت محصولات توليدی، از شركت‌های معتبر دنيا، عمده زمينه‌هاي همكاري بر طبق اين تفاهم‌نامه است. 

اين تفاهم‌نامه كه در 8 ماده و 2 نسخه تنظيم شده است، براي اجرا به ‌مدت سه سال امضاء شده ولي در آن قيد شده كه در صورت رضايت طرفين، قابل تمديد خواهد بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار