فرماندار مهریز گفت: مسئولان روابط عمومی سازمان ها، نهادها و دستگاه های اجرایی نقش مهمی در بیان عملکرد نظام و دولت دارند و با بهره گیری از امکانات روز افکار عمومی را در جریان خدمات انجام شده قرار دهند.
کد خبر: ۶۰۶۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵ 16 May 2018

سید محمد رستگاری در آستانه هفته ارتباطات ( 27اردیبهشت تا دوم خرداد) در جمع مسئولان روابط عمومی نهاد های دولتی شهرستان به نقش دوسویه این نهاد در تنویر افکار عمومی و بیان شفاف خدمات دولت اشاره کرد و افزود: مسئولان نهاد یادشده با گزارش صادقانه مشکلات، کمبودها، نارسایی ها، چالش ها، مدیران را بیشتر در جریان مسائل قرار دهند.
وی ادامه داد: روابط عمومی اداره ها پل ارتباطی بسیار قوی بین مردم و مسوولان هستند، آنها می توانند با تهیه اخبار، گزارش های مستند و شفاف زمینه ارتقای بیشتر سطح آگاهی مردم و دلگرمی آنها را به نظام فراهم کنند.
فرماندار مهریز بیان کرد: مهمترین وظایف روابط عمومی ها در دستگاه های اداری آن است که با خبرنگاران رسانه های گروهی ارتباط قوی داشته باشند و اخبار و عملکردها را برای انعکاس به موقع در اختیارشان قرار دهند.
رستگاری یادآور شد: اگر روابط عمومی ها به وظایف خود و برقراری ارتباط مناسب با خبرنگاران اقدام کنند، شاهد اطلاع رسانی دقیق ، شفاف ، به موقع و کامل در رسانه های گروهی خواهیم بود و موجب تقویت نظام و انقلاب اسلامی می شود.
وی تاکید کرد: کارهای خوبی توسط خدمتگزاران مردم در دستگاه های اجرایی انجام می شود که باید توسط روابط عمومی ها و از طریق خبرنگاران اطلاع رسانی شود، امیدواریم شاهد بهبود شیوه اطلاع رسانی در شهرستان باشیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار