امام جمعه یزد:
آمریکا الان انسانیت و قانون نمی‌فهمد و همه چیز را با پول معامله می‌کند و به همین دلیل هر کجا که پول باشد آمریکا آنجا را به رسمیت می‌شناسد
کد خبر: ۶۰۷۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹ 18 May 2018

به گزارش «تابناک یزد»، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با اشاره به مناسبت‌های خردادماه افزود: یکی از مناسبت‌هایی که در چند روز آینده داریم مناسبت سوم خرداد است این روز روزی است که سرنوشت جنگ را مشخص کرد و اقتدار ایران را به رخ جهانیان کشاند.

وی خاطرنشان کرد: در راه‌ آزادسازی خرمشهر مردم ایران ایثارگری‌های زیادی کردند و افراد مختلفی در این راه به شهادت رسیدند و همان گونه که امام خمینی(ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

امام جمعه یزد به کشتار مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و افزود: آمریکا الان انسانیت و قانون نمی‌فهمد و همه چیز را با پول معامله می‌کند و به همین دلیل هر کجا که پول باشد آمریکا آنجا را به رسمیت می‌شناسد، این موضوع را همپیمانان آمریکا هم فهمیده‌اند و برای همین پول‌ها است که آمریکا از جنایت‌های عربستان حمایت می‌کند.

ناصری یزدی انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس را بدترین کاری دانست که آمریکا انجام داده و ادامه داد: این اقدام آمریکا توهین بزرگی به مقدسات مسلمانان بود و مردم فلسطین با وجودی که در این روزها شهدای بسیاری داده‌اند، کشورهای عربی هیچ‌گونه واکنشی در برابر این اقدام نشان نمی‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد تصریح کرد: امروز آمریکایی‌ها به مانند گاوهای شاخ‌داری شده‌اند که به همه شاخ می‌زنند و تنها افرادی که جلوی آنها علف می‌ریزند را اذیت نمی‌کنند.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه ملت ایران هیچ زمانی حاضر نشده و نمی‌شود که زیر بار سلطه آمریکایی‌ها قرار بگیرد بیان کرد: امروز دیگر همه می‌دانند که آمریکایی‌ها هیچ کاری برای ما نکرده و نمی‌کنند و تنها با تکیه بر توان داخلی است که می‌توانیم به موفقیت دست پیدا کنیم.

ناصری یزدی سازمان ملل را یک بازیچه و اسباب‌بازی برای آمریکا دانست و ادامه داد: سازمان ملل در برابر تمام جنایت‌های آمریکایی‌ها و همپیمانان آنها سکوت کرده و هیچ واکنشی علیه این کشتارها و جنایت‌های آنها انجام نمی‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تحقق اقتصاد مقاومتی را لازمه پیشرفت کشور دانست و بیان کرد: لازم است در ارتباط با کالای ایرانی که مورد تاکید ویژه رهبر معظم انقلاب هم هست توجه و حساسیت بیشتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: تمام کشورهای پیشرفته اقتصادی دنیا نخستین کاری که برای رسیدن به این پیشرفت انجام دادند، بستن درهای واردات کالاهای خارجی به کشورشان بود و با تکیه بر داشته‌های خود به پیشرفت رسیدند.

امام جمعه یزد افزود: در این زمینه ایران هم باید جلوی واردات کالاهایی که مشابه داخلی آن در کشور تولید می‌شود را بگیرد و در مقابل هم تولید کنندگان باید تمام تلاش خود را به کار بندند که کیفیت کالاهای تولیدی خود را افزایش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار