کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی یزد با اشاره به پیش بینی ورود موج ناپدار جوی به استان، گفت: از بعد از ظهر سه شنبه یکم تا روز جمعه چهارم خردادماه گاهی افزایش ابر در برخی نقاط استان رگبار و رعد و برق و وزش باید شدید پیش بینی می‌شود.
کد خبر: ۶۰۸۲۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ 20 May 2018

«محمدرضا شیرغلامی» با اشاره به تغییرات جوی پیش روی استان، اظهار کرد: امروز یک شنبه 30 اردیبهشت ماه به مدت دو روز جو استان یزد پایدار و همراه با افزایش دما خواهد بود.

وی افزود: بر اساس اطلاعات بدست آمده، تغییر دما و ورود موج ناپایدار از بعد از ظهر فردا دو شنبه 31 اردیبهشت ماه برای استان یزد پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس پیش بین اداره کل هواشناسی استان یزد در ادامه گفت: از بعد از ظهر سه شنبه یکم تا روز جمعه چهارم خردادماه گاهی افزایش ابر در برخی نقاط استان رگبار و رعد و برق و وزش باید شدید پیش بینی می‌شود.

شیرغلامی با بیان این‌که در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه دمای هوای استان یزد سه درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد داشت، تصریح کرد: در 24 ساعته گذشته دمای هوای یزد بین 16 و 28 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای گرمترین ساعات دو روز آینده استان دمای 30 و 32 درجه سانتی‌گراد و برای سردترین ساعات امروز و فردا دمای 18 و 19 درجه سانتی‌گراد پیش بینی می‌شود.

گفتنی است؛ از جمعه چهارم خرداد ماه روند طبیعی افزایش دما در استان یزد حاکم می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار