مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با بیان اینکه پیوست فرهنگی نیاز برنامه‌های ورزشی است گفت: هیئت‌های ورزشی همگانی کردن ورزش در بین بانوان را مدنظر قرار دهند.
کد خبر: ۶۰۸۶۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷ 21 May 2018

آزاده دهقان در نشستی با نایب رئیس بانوان هیئت های ورزشی استان یزد با اشاره به ظرفیت و استعدادهای بانوان در رشته‌های مختلف در استان یزد اظهار داشت: در این سال‌ها بانوان ورزشکار در رده‌های مختلف ورزشی خوش درخشیدند و مدال‌های رنگارنگی را برای استان یزد کسب کردند.

مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت بسیار خوب بانوان استان، اگر زمینه و انگیزه را در بانوان ایجاد شود می‌توان در کلیه رشته‌های ورزشی عناوین مختلفی را برای استان یزد پیش بینی کرد.

وی با بیان اینکه داشتن پیوست فرهنگی در برنامه‌های ورزشی یکی از ملزومات است گفت: باید برای پیشرفت ورزش بانوان و رساندن آن به جایگاه واقعی خود در استان یزد بسیار تلاش کنیم چرا که اعتقاد داریم به رغم توفیق‌های به دست آمده هنوز جای کار داریم و باید خود را برای بازی و رقابت‌های مهم آسیایی، جهانی و بین‌المللی آماده کنیم تا امید به حضور نمایندگانی از استان یزد در این رقابت‌ها باشیم.

دهقان با اشاره به اینکه استعدادیابی، نظارت و پیگیری دقیق آن هم با برنامه‌ریزی منسجم و اصولی می‌تواند رمز موفقیت ما در حوزه ورزش بانوان چه در بُعد قهرمانی و حرفه‌ای و چه در بُعد همگانی باشد تصریح کرد: همگانی کردن ورزش در بین بانوان باید مدنظر هیات های ورزشی قرار گیرد و در این زمینه در بخش ماده 94 در جهت گسترش ورزش همگانی بودجه‌هایی خوبی در این راستا تخصیص یافته است.

 در این نشست تخصیص بودجه با توجه به برنامه عملیاتی، برگزاری المپیاد دارالعباده، افزایش ورزشکاران سازمان یافته، اجرای طرح استعدادیابی، برگزاری کلاس‌های آموزشی و نظارت بر این کلاس‌ها و همگانی کردن ورزش از موارد مورد بحث این نشست بود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار