معاون استاندار یزد تأکید کرد:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار با اشاره به شاخص های جشنواره شهید رجایی، گفت: لازم است ارزیابی دستگاه‌های استان کیفی و مبتنی بر رضایت‌مندی ارباب رجوع باشد .
کد خبر: ۶۰۸۸۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲ 21 May 2018

به گزارش تابناک یزد، «علی زینی وند» در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات به جایگاه قانونی و تاثیرگذار شورای راهبری توسعه مدیریت استان اشاره و اظهار کرد: نشست‌های این شورا یکی از مهم ترین جلسات برگزار شده در استان است و تصمیمات ما در این شورا می‌تواند بر آینده و توسعه استان موثر باشد .

وی با اشاره به شاخص‌های ویژه استانی جشنواره شهید رجایی، افزود: لازم است ارزیابی دستگاه‌های استان کیفی و مبتنی بر رضایت مندی ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی در ادارات باشد .

بنا به گزارش ایسنا-منطقه یزد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گفت: در کنار شاخص‌هایی مانند اثربخشی دستگاه‌ها در ایجاد اشتغال استان و میزان رضایت‌مندی بخش خصوصی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی در بهبود فضای کسب و کار باید شاخص‌هایی مانند مدیریت مصرف آب، توجه به حمایت از کالای ایرانی، عنایت به ثبت یزد به عنوان شهر میراث جهانی و حفظ این میراث و رعایت حقوق شهروندی مورد توجه جدّی کمیته ارزیاب قرار گیرد .

زینی‌وند در پایان سخنان خود با توجه به دستورکار دیگر این نشست بر ضرورت تجمیع ارزیابی های موازی در حوزه حقوق شهروندی و سلامت اداری تاکید کرد .

«سیدمجتبی حسینی‌پور» رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز در این نشست گزارشی از نحوه ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۹۶ و شاخص های ویژه استانی جشنواره شهید رجایی در سال گذشته و سال جاری ارائه داد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار