مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد:
مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد ضمن اشاره به لزوم تشريح برنامه‌هاي اشتغال فراگير براي مردم از سوي بانك‌ها، بر تسریع در پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغالزا تاكيد كرد.
کد خبر: ۶۰۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ 21 May 2018

به گزارش تابناک يزد، «محمدحسین ریاحی» در نشستي که با حضور مدیر کارآفرینی و اشتغال تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیر عامل و معاونین بانک رفاه کارگران استان پيرامون بررسي موانع و مشکلات موجود در روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی برگزار شد، یکی از سیاست‌های کلان و مورد توجه دولت را بحث اشتغال دانست و گفت: باید اهتمام ویژه و تلاش جمعی را برای جذب اعتبارات و استفاده بهینه از این فرصت، برای اشتغالزایی و رفع مشکلات معیشتی جامعه بکار گیریم. 

وي تاکید کرد: در طرح اشتغال فراگیر و توسعه اشتغال روستایی، هدف تنها دادن تسهیلات نیست بلکه توسعه اشتغال پایدار مدنظر است. 

بنابه گزارش ايسنا – منطقه يزد، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اهمیت تبیین برنامه‌های اشتغال فراگیر و روستایی، اظهار كرد: لازم است مدیران بانک‌ها، برنامه‌های اشتغال فراگیر را برای مردم و جامعه تشریح کنند. 

ریاحی با بیان این که کارفرمایان بایستی برنامه‌ریزی‌های اقتصادی مطلوبی در راستای توسعه استان داشته باشند، تاکید کرد: کارآفرینان و مولدان اقتصادی با نگاه خلاقانه و نوآورانه باید توجه ویژه‌ای به تعهد اشتغال استان با استفاده بهینه از منابع تخصیص یافته داشته و گام‌های موثری به منظور رونق اقتصادی استان بردارند. 

«مصطفی تاجی» مدیر عامل بانک‌ رفاه کارگران یزد از اقدامات خود در خصوص پرداخت تسهیلات و کمک به فعالیت‌های مولد در سطح استان گزارشی ارائه کرد. 

«فریبا آیت اللهی» مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان نيز  گزارشی از عملکرد بانک رفاه کارگران در خصوص پرداخت تسهیلات ارائه كرد و گفت: از زمان آغاز پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال فراگیر، مبلغ 12 ميليارد و 500 میلیون ریال تسهیلات توسط این بانک به متقاضیان پرداخت شده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار