مديركل اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد تأکید کرد؛
مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد با اشاره به اهمیت اجرای طرح آموزشي سوادآموزي كودكان بازمانده از تحصيل افغانستاني در این استان،گفت: یادگیری مهارت‌های زندگی در کنار سواد‌آموزی نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه ایفا می‌کند.
کد خبر: ۶۰۸۸۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲ 21 May 2018

به گزارش تابناک یزد، «فخرالسادات خامسی» در آیین افتتاح طرح آموزشي سوادآموزي كودكان بازمانده از تحصيل افغانستاني،‌اظهار کرد: بسياري از آسيب هاي اجتماعي كه امروزه با آن روبرو هستيم و در اجتماع رخ مي‌دهند با مسئله سوادآموزي و آگاهي افراد در ارتباط هستند .

وی افزود: در كنار سواد آموزي بايد يادگيري مهارت‌هاي زندگي را نيز مورد توجه قرار دهيم زيرا هر چه اقشار مختلف جامعه با آگاهي بيشتري در مسيرهاي مختلف ايفاي نقش كنند با آسيب‌ها و شكست‌هاي كمتري مواجه خواهند شد.

بنا به گزارش ایسنا-منطقه یزد، مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد ضمن تشكر از هماهنگي‌ها و تلاش‌هاي صورت گرفته در اجراي اين طرح،گفت: اميد است با برنامه ريزي‌هاي انجام شده و حمايت از اجراي موثر طرح‌هايي از اين جنس كودكان بازمانده از تحصيل افغانستاني نيز بتوانند در جريان يادگيري موثر قرار گيرند .

خامسی در پایان تصریح کرد: بهره مندي تمام اقشار جامعه و مردمي كه در يک كشور زندگي مي‌كنند از ظرفيت‌هاي مورد نياز آموزشي ضرورت داشته و تا تحقق پوشش حداكثري بايد در اين مسير تلاش كرد .

گفتنس است؛ در راستاي توسعه بسترهاي آموزشي براي بهره مندي تمام اقشار جامعه ،طرح آموزشي سواد آموزي كودكان بازمانده از تحصيل افغانستاني در استان يزد با مشاركت نهادهاي متولي اين امر افتتاح شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار