امام جمعه مهریز گفت: احزاب ، تشکل ها و جناح های سیاسی که در درون نظام قرار دارند، در انجام فعالیت ها و موضع گیری های حزبی در بیان مسائل جاری هیچگاه از مدار حق و انصاف خارج نشود و حقایق را در چارچوب منافع ملی کشور بیان کنند.
کد خبر: ۶۰۸۸۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ 21 May 2018

حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در نشست مسوولان شهرستان با بیان اینکه دولت و نظام برای رفع مشکل مردم وظایف خود را انجام می دهند، افزود: انتقاد دلسوزانه با در نظر گرفتن مصالح کشور و انقلاب ضروری است ولی بیان مسائل در راستای حق و حقیقت باشد.
وی ادامه داد: رعایت انصاف در مصالح ملی به دلیل دشمنی استکبار جهانی نه تنها توسط جناح های سیاسی و احزاب بلکه توسط مردم و مسوولان ضروری است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی مهریز یادآور شد: برای رفع برخی مسائل و مشکلات باید از ظرفیت های داخلی با همکاری احزاب درون نظام، تحت رهبری مقام معظم رهبری به عنوان یک ضرورت استفاده کرد.
محی الدینی تصریح کرد: دولت و مسوولان در حد توان وظایف خود را در ابعاد مختلف انجام می دهند، قطعا فعالیت ها برای رفع مشکلات افزایش می یابد و رفع چالش ها تنها در سایه همدلی همگان امکان پذیر است.
وی با اشاره به اهمیت حفظ امنیت توسط نیروهای انتظامی از جمله در شهرستان مهریز اظهار کرد: یکی از مهمترین برکات انقلاب اسلامی وجود امنیت پایدار است که در سایه تعامل مردم با پلیس وجود دارد که باید روز به روز ارتقا یابد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار