رييس بازداشتگاه ابركوه با اشاره با اين كه جشن گلریزان ابرکوه در بین شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت کشور جايگاه اول را دارد، گفت: امسال مبلغ مورد نیاز جهت آزادی زندانیان شهرستان بیش از 3 میلیارد تومان است.
کد خبر: ۶۰۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶ 21 May 2018

 «علی عظیم‌پور» ريیس بازداشتگاه و مجتمع اشتغال مددجويان ابرکوه در جلسه هماهنگی برپایی جشن گلریزان داين شهرستان با اشاره به برگزاري جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم مالی غیر عمد ابركوه در روز پنجشنبه دهم خردادماه، اعلام كرد: امسال برای آزادی زندانیان ابرکوه به بیش از 3 میلیارد تومان كمك‌ نقدي نياز است.

وي  از رتبه نخست جشن گلریزان ابرکوه در بین شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت کشور خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته معادل 327 میلیون و 650 هزار تومان وجه نقد توسط خیرین شهرستان تعهد و بیش از 240 میلیون آن محقق و موجب آزادی چندین زندانی شد . 

عظيم‌پور از رضایت 100 درصدی مسئولان استان از برگزاری جشن گلریزان در ابرکوه خبر داد و ابراز اميدواري كرد كه در سال جاری شاهد جلب مشاركت و كمك‌هاي مردم خيرانديش ابركوه در اين رابطه باشيم.

«سید جلال حسینی» ريیس کمیته امداد شهرستان نيز اعلام كرد: سه  سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد شهرستان به علت جرائم مالی غیر عمد در زندان هستند که این مجموعه تعهد می‌کند تا 20 میلیون تومان از بدهی آنان را به ‌صورت وام با بازپرداخت بلندمدت تقبل کند . 

«سید علیرضا رسولی» شهردار ابرکوه نیز علت سرآمد بودن ابرکوه در حوزه‌های مختلف را وجود نیروی انسانی کارآمد با سرمایه‌هاي اجتماعی مطلوب عنوان کرد و افزود: باید با تبلیغات بسیار گسترده و اطلاع‌رسانی قوی تمام مردم به‌ ویژه قشر متوسط جامعه را در این اقدام خداپسندانه سهیم کنيم چرا که هر کاری که با مشارکت عمومی مردم صورت گیرد، قطعاً نتايج مطلوب‌تری خواهد داشت . 

رسولی بر ضرورت محقق شدن تعهدات خیرین تأکید کرد و از مسئولین برگزارکننده درخواست کرد تا پیگیری تعهدات نقدی را به ‌صورت جدی دنبال کنند تا این هنجار اجتماعی که مورد تأکید قرآن و احادیث هم هست، به یک ناهنجاری و عهدشکنی تبدیل نشود . 

«علیرضا زارع زاده» ريیس شورای اسلامی شهر ابرکوه نیز پیشگیری از جرائم را مقدم بر هر امر دیگری دانست و خواستار رفع مشکلات اقتصادی از متولیان و دولتمردان شد تا مسائل اقتصادی و معیشتی موجب نشود پای برخی افراد به زندان باز شود . 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار