تابش:
ريیس فراکسیون ورزش مجلس شوراي اسلامي با بیان این که منعی درباره پخش نشدن مسابقات بانوان وجود ندارد، گفت: راه توسعه ورزش بانوان را باید در مسیرهای کم‌هزینه دنبال کرد.
کد خبر: ۶۰۹۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴ 22 May 2018

«محمدرضا تابش» درباره تجلیل از بانوان فوتسال قهرمان آسیا، گفت: در این رابطه کمیسیون فرهنگی مجلس و بانوان مجلس مجدانه پیگیرند تا با دعوت از این بانوان قهرمان به مجلس از زحمات آنان قدردانی کنند. 

وي افزود: علاوه بر این، در نشست فراکسیون ورزش با مسئولان کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از تلاش‌های بانوان فوتسالیست، خواستار رفع محدودیت‌ها و ارائه امکانات برابر به بانوان ورزشکار شدیم و به دنبال تحقق این مسئله هستیم. 

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی درباره پخش زنده مسابقات فوتسال بانوان نیز  عنوان کرد: نمی‌توان گفت در این رابطه منعی وجود دارد ولی جامعه ما دارای اقشار و مسئولانی با دیدگاه‌های مختلف و متفاوت است که نباید با اقدامی غیر ضروری راه رفته را خراب کنیم. 

ريیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در هر حال حاضر برای توسعه ورزش بانوان باید راهی که می‌ تواند با کمترین هزینه ما را به مقصودمان برساند، انتخاب کنیم و ملاحظات خاص جامعه امروز را در نظر داشته باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار