مدیرکل پست یزد:
مدیرکل پست استان یزد گفت: اتفاق بزرگی در تغییر ساختار اصلاح وضعیت حاکم بر پست کشور در ابتدای آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید افتاد و آن تدوین اساسنامه جدید شرکت پست به‌عنوان شرکت ملی بود.
کد خبر: ۶۰۹۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵ 22 May 2018

به گزارش تابناک یزد،  'مسعود دهقان' روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید اداره پست اردکان با اشاره به شرایط نامساعد پست کشور در ابتدای آغاز کار دولت تدبیر و امید افزود: با تدوین اساسنامه جدید، شرایط مطلوبی بر شرکت پست کشور بعنوان یک شرکت ملی حاکم شده است.
وی با اشاره به فعالیت اپراتورهای جدید در این حوزه تصریح کرد: نقش پست در حوزه خدمات حاکمیتی بسیار پررنگ‌تر شده و علاوه بر سرویس‌های پایه پستی، خدمات بین‌المللی نیز به ارائه خدمت این نهاد اضافه شده که فعالیت دو اپراتور خدمت‌رسان در این حوزه نیز به‌زودی آغاز خواهد شد.
بنا به گزارش ایرنا، دهقان از ماموریت جدید این سازمان در طرح ‌های بزرگی مثل طرح ملی جی نف و سیماک خبر داد و خاطرنشان کرد: نشست های تخصصی با شهرداری‌ها در زمینه اجرایی شدن طرح جی نف در دست انجام است و با اجرای آن تمامی اطلاعات مکانی بر پایه کلید مشترک کد پستی ثبت و ضبط خواهد شد و استانداردسازی آدرس‌ها نیز از این طریق امکان‌پذیر می‌شود.
این مسئول افزود: طرح سیماک (سامانه یکپارچه مدیریت املاک کشور) نیز با سیستم پست کشور در دست اجرا قرارگرفته است که این سازمان درزمینه مدیریت بهینه امور املاک و نیز تسهیل دسترسی به اطلاعات آن خدمات موثری ارائه خواهد نمود.
دهقان خدمات خرید اینترنتی را پرترافیک‌ترین خدمات در پست خواند و در پایان ورود برندهای بزرگ در خدمات فروش اینترنتی را ازجمله اتفاقات مهم برای رونق خدمات پستی در آینده‌ای نه‌چندان دور ذکر کرد.
فرماندار اردکان نیز در این نشست، جایگاه پست در جامعه مدرن امروزی را با توجه به پیشرفت فن‌آوری بسیار بااهمیت توصیف کرد و با اشاره به وسعت شهرستان اردکان افزود: خدمات ارائه‌شده در اداره پست شهرستان مطلوب ارزیابی می‌شود، اما با توجه به وسعت و پراکندگی جمعیت شهرستان در سطح گسترده نیاز به خدمات و توجه ویژه‌ای از سوی مرکز استان دارد.
هادی مقیمی با تقدیر از زحمات محمدرضا ابومحمدی به لزوم 'اخلاق‌مداری' مدیران اشاره و تصریح کرد: مدیرانی که در حوزه ادبیات و هنر دستی داشته باشند در اجرای بهتر وظایف نیز تأثیرگذارتر خواهند بود.
در این آیین از زحمات چندساله محمدرضا ابومحمدی تقدیر و علی‌اکبر راجی به‌عنوان رئیس جدید اداره پست شهرستان اردکان معرفی شد.
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار