«کریم یاوری» مدیر کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه‌ای از تلاش‌های اداره کل تعاون، كار و رفاه اجتماعي استان در کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد بیمه بیکاری تقدیر کرد.
کد خبر: ۶۰۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰ 23 May 2018

«محمدحسین ریاحی» مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد در اين رابطه گفت: در راستای صیانت از نیروی کار با تاکید بر ارتقای بهره‌وری نیروی کار و در جهت تعمیق اصل سه جانبه گرایی و حفظ و صیانت از نیروی کار، برنامه های مختلفی را در خصوص بیمه بیکاری و حمایت از مشاغل در استان به اجرا درآوردیم. 

وي با اشاره به این که با اجرای برنامه‌های حمایتی توانسته‌ایم باعث جذب مجدد مقرری بیگران بیمه بیکاری شویم، افزود: این امر باعث شد شاهد کاهش نرخ بیمه بیکاری مقرری بگیران در استان باشیم. 

رياحي  اضافه کرد: از دلایل عمده تحقق برنامه‌های پیش‌بینی شده در شاخص‌های اولویت‌دار بیمه بیکاری، اشتغال مجدد مقرری بگیران بیمه بیکاری از طریق آموزش در مراکز فنی و حرفه ای است که منجر به ارتقای سطح مهارتی و در نتیجه تسهیل در ورود آنان به بازار کار می شود و همچنین اشتغال مجدد مقرری بگیران از طریق کاریابی‌های غیر دولتی بوده است. 

وي افزود: از دیگر شاخص‌های حائز اهمیت این حوزه، حمایت از کارگران واحدهای اقتصادی که با مشکل مواجه شده‌اند و کمک به واحد اقتصادی مشکل‌دار است که این اداره کل اقدامات مؤثری انجام داده است. 

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان در پايان نيز ضمن قدردانی از مدیریت روابط کار این اداره کل از تلاش ريیس و کارشناسان اداره حمایت از پایداری مشاغل و بیمه بیکاری نيز قدرداني كرد.

يادآور مي‌شود؛ براساس ارزیابی سالانه عملکرد واحدهای اجرایی استان‌ها به منظور بررسی و سنجش میزان تحقق برنامه‌های پیش بینی شده، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یزد با کسب 100 امتیاز کامل، حائز رتبه برتر در بین استان‌های کشور شد. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار