فرماندار بافق با بیان اینکه کار عمرانی مدرسه سازی و مشکلات آموزشی با تدبیر و پیگیری برطرف می شود بر رفع مشکلات فضای آموزشی و فرهنگی این شهرستان تاکید کرد.
کد خبر: ۶۰۹۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱ 23 May 2018

محمد زاده رحمانی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از سه مدرسه در حال توسعه بافق اظهار کرد: با توجه به برنامه زمانبندی برای ساخت و بهره برداری از این مدارس، آنجا که نیاز به کمک جمعی اعضای شورای آموزش و پرورش باشد قطعا پیگیری می شود.
وی با اشاره به اهمیت جایگاه آموزش و پرورش گفت : این نهاد با توجه به وسعت کاری و وظایف و اهمیت تعلیم و تربیت نیاز دارد تا تمامی اقشار جامعه اعم از دستگاه های دولتی و غیر دولتی در این امر به آموزش و پرورش کمک کنند.
رئیس شورای آموزش و پرورش بافق در ادامه به نقش ارزشمند خیرین مدرسه ساز اشاره کرد و افزود: برگزاری انجمن خیرین مدرسه ساز با مشارکت مردم این شهرستان و بافقی های مقیم سایر نقاط کشور در جمع آوری کمک های مردمی و ساخت مدرسه های نوساز مفید و موثر است.
فرماندار بافق همچنین و پر غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با برنامه های ورزشی، فرهنگی تاکید کرد و گفت: امروزه کشور ما بیش از گذشته مورد تهاجمات فرهنگی کشورهای بیگانه قرار گرفته است و دانش آموزان بیشتر از سایر اقشار جامعه تحت تأثیر این تهاجم قرار دارند و ما مسئولان باید بعنوان وظیفه قانونی و شرعی خود، قشر دانش آموز را از گزند هجمه فرهنگی در امان نگهداریم.
علی اصغر رنجبر رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بافق هم بیان کرد: کمبود فضای آموزشی مدرسه حضرت زهرا (س)، سالن اجتماعات آموزشگاه 'حر' و مسائل آموزشی دبیرستان نمونه حضرت معصومه(س) ظرف سه ماه آینده بر طرف خواهد شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار