معاون استانداری یزد:
یزد - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد گفت: با توجه به یک بانده بودن بخشی از بزرگراه ابرکوه - دهشیر - سورمق فارس و ضرورت تکمیل این بزرگراه ، بزودی کار تکمیل کمربندی ابرکوه آغاز می شود.
کد خبر: ۶۰۹۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰ 23 May 2018

به گزارش تابناک یزد، محسن صادقیان عصر سه شنبه در بازدید از بزرگراه ابرکوه - سورمق که مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری ،فرماندار و جمعی از مسئولان ابرکوه حضور داشتند، افزود: با انعقاد قرارداد با یک شرکت خصوصی عملیات ساخت کمربندی تکمیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه با اجرای این طرح، تقاطع همسطح ورودی و خروجی آغاز می شود، اظهار کرد: تکمیل کمربندی به طول 13.6کیلومتر و همچنین پروژه های تقاطع همسطح ورودی و خروجی شهر با حدود 280میلیارد ریال هزینه انجام می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد یادآورشد : با توجه به بعد مسافت ابرکوه به یزد مرکز استان تکمیل این بزرگراه ضروری است .
بنا به گزارش ایرنا-یزد، صادقیان همچنین در سفر به ابرکوه از روند چند طرح عمرانی شهرداری های ابرکوه و مهردشت که در دست ساخت است، بازدید کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد ، با بیان اینکه تمام بودجه سال 1396تا اواخر تیر ماه امسال برای اجرا و تکمیل طرح های عمرانی هزینه می شود ،خاطرنشان کرد: تا یک ماه آینده بودجه سال 97 برای اجرا به دستگاه های اجرایی ابلاغ می شود.
این مسئول ارشد عمرانی استان اضافه کرد: دولت در سال 97، از طرح های بالای 60 درصد پیشرفت کار حمایت می کند. 
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار