فرماندار اردکان با تاکید بر ضرورت راه‌اندازی سیستم دفع و تصفیه فاضلاب شهرک صنعتی اردکان گفت: واحدهای کنجدی اردکان با مشکل مالیات بر ارزش افزوده روبرو هستند.
کد خبر: ۶۰۹۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶ 23 May 2018

هادی مقیمی در نشست بررسی وضعیت صنایع شهرستان اردکان که با حضور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی یزد برگزار شد اظهار داشت: سیاست دائمی دولت تدبیر و امید حمایت از کارآفرینان و اشتغال‌زایی است بر لزوم توجه به مؤلفه‌های زیست‌محیطی و اجتماعی تأکید کرد.

وی با طرح برخی مشکلات پیش ‌روی واحدهای صنعتی گفت: عدم راه‌اندازی سیستم دفع و تصفیه فاضلاب شهرک صنعتی اردکان یکی از مسائلی است که برخی واحدهای تولید محصولات کنجدی را با مشکل مواجه ساخته است.

وی همچنین به آلودگی صوتی و هوای ناشی از فعالیت چند واحد تولید کاشی و لعاب در شهرک صنعتی اشاره کرد و گفت: این مسئله مردم روستای ترک‌آباد را با مشکل مواجه کرده است.

فرماندار اردکان ادامه داد: برخی واحدهای تولید محصولات کنجدی برای کاهش تبعات آلایندگی به داخل شهرک صنعتی منتقل شده‌اند، اما متأسفانه به دلیل ضعف قانون هم‌اکنون با مشکلاتی نظیر مالیات بر ارزش افزوده مواجه‌اند که باید با استفاده از ظرفیت نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی طرحی برای رفع مشکل یادشده از تصویب مجلس بگذرد.

مقیمی تصریح کرد: شهرستان اردکان از ظرفیت‌های بسیار بالایی در زمینه صنعت برخوردار است که می‌توان از این ظرفیت در راستای توسعه هرچه بیشتر شهرستان اردکان و استان یزد بهره‌گیری لازم را به عمل آورد.

در این نشست مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی به بیان مشکلات خود پرداختند و برای رفع آن‌ها بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار