مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی یزد:
مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: با اقدامات انجام شده، انواع کالای موردنیاز مردم در ماه مبارک رمضان به‌اندازه کافی در انبارها ذخیره‌سازی شده است و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.
کد خبر: ۶۱۰۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ 23 May 2018

سید حسین بخشایش با اشاره به اینکه عرضه اقلام اساسی ویژه ماه مبارک رمضان از روزهای گذشته در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌ها آغازشده است، گفت: در حال حاضر در راستای تأمین اقلام اساسی ویژه ماه مبارک رمضان در فروشگاه‌های بزرگ اهتمام ویژه‌ای صورت گرفته است و این مراکز هم کالاهای اساسی موردنیاز مردم را با قیمت‌های تعیین‌شده به مراجعان ارائه می‌کنند.

وی از توزیع گوشت گرم گوسفندی به قیمت 33 هزار و 500 تومان در استان یزد خبر داد و افزود: در حال حاضر گوشت منجمد گوساله به قیمت 23 هزار و 500 تومان به فروش می‌رسد؛ همچنین گوشت مرغ به‌صورت منجمد به قیمت شش هزار و 200 تومان تعیین شده است.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان یزد از اجرای طرح ضیافت 97 به مدت یک ماه در این استان خبر داد و اظهار داشت: طبق سنوات گذشته توزیع اقلام موردنیاز مردم جزء اولویت‌های کاری ما محسوب می‌شود.

بخشایش با تأکید بر اینکه وظیفه پایش و رصد بازار بر عهده این نهاد است و در صورت کمبود سعی در رفع این خلأ می‌کنیم، تصریح کرد: خوشبختانه در سال جاری فروشگاه‌ها گستره بسیار مطلوبی دارند و با توجه به فراوانی ذخایر استان مشکلی برای تأمین اقلام ضروری مردم در ماه مبارک رمضان وجود ندارد.

این مقام مسئول بیان داشت: ما به‌عنوان دبیرخانه تنظیم بازار استان هرگونه مشکلاتی که از طرف مردم ارجاع داده شود، پیگیری می‌کنیم تا به نتیجه برسد؛ همچنین از مردم درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه کمبودی با ما تماس گرفته و ما را در جریان قرار دهند.

وی با اشاره به ذخیره‌سازی کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان در استان یزد، خاطرنشان کرد: با اقدامات انجام شده، انواع کالای موردنیاز مردم در این ماه به‌اندازه کافی در انبارها ذخیره‌سازی شده است؛ لذا مردم نگران تأمین اقلام موردنیاز خود برای ماه پر خیروبرکت رمضان نباشند.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در خصوص عرضه برنج در این ماه در استان یزد، اضافه کرد: امسال دو نوع برنج برای مصرف مردم استان یزد در نظر گرفته شده است که هر کیلوگرم برنج هندی دانه بلند پنج هزار و 600 تومان و هر کیلوگرم برنج تایلندی سه هزار و 900 تعیین شده است؛ همچنین باید توجه داشت که قیمت شکر در حال رصد است.

وی در پایان در خصوص نحوه رسیدگی به شکایت‌ها و انتقادهای مردمی، یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق سامانه 124 بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و بازرسی اتاق اصناف اعلام کنند تا در اسرع وقت این تخلفات بررسی شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار