معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در مراسم تکریم و معارفه معاون فرماندار بهاباد اظهار داشت: لازم است ارتباط مسئولین با نهادهای مردمی به‌ویژه شوراهای اسلامی شهر و روستا تقویت شود تا این ارتباط یک ارتباط پویا، زنده و دوجانبه در مسیر رفع مسائل و مشکلات مردم باشد.
کد خبر: ۶۱۰۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱ 23 May 2018

به گزارش «تابناک یزد»، نشست شورای اداری شهرستان بهاباد با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری یزد، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، فرماندار بهاباد، و جمعی از مسئولین این شهرستان برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این نشست گفت: با اصلاح چارت سازمانی که در فرمانداری‌های استان به وجود آمده است، فرمانداری‌ها دو معاون را خواهند داشت تا با تفکیک وظایف مسائل و مباحث به نحو مطلوب‌تری پیگیری شود.
«محمدعلی طالبی» به بیان سوابق کاری «محمدحسین پاکدل» پرداخت و گفت: وی آشنا به کار در فرمانداری و در دفاتر مختلف استانداری است و تجارب مختلفی ازجمله فعالیت در دفتر امور روستایی، امور اداری و مالی و حوزه سیاسی امنیتی دارد. بنابراین 21 سال تجربه خدمت در مسئولیت‌های متعدد یک اندوخته بسیار خوبی در اختیار ایشان قرار داده است تا بتوانند در این مسئولیت منشأ خیر و اثر باشند.
وی در بخش دیگر سخنان خود با توجه به اینکه تغییرات باعث پویایی و ایجاد تحرک در كارها می‌شود به تحولات مدیریتی صورت گرفته در شهرستان بهاباد اشاره نمود و گفت: این تحولات که با معرفی فرماندار جدید شروع‌شده است می‌تواند زمینه یک حرکت جدید در مسیر توسعه و پیشرفت شهرستان را فراهم کند.
طالبی خطاب به مسئولین دستگاه‌های شهرستان گفت: از همه ادارات و نهادهای شهرستان بهاباد انتظار داریم در قالب یک اتحاد و انسجام با مجموعه مدیریت ارشد شهرستان و نمایندگان عالی دولت در شهرستان، زمینه بسیار خوبی را برای خدمت به مردم فراهم کنند.
وی تصریح کرد: فلسفه وجودی همه ما خدمت به مردم است و رسالتی جزء این به عهده ما نیست و لذا باید همه ظرفیت‌ها و توان خود را در جهت خدمت به مردم و رفع مسائل و مشکلات آن‌ها به کار ببریم.
معاون استاندار خاطرنشان کرد: پرداختن به معیشت مردم و رفع مشکلات اقتصادی، توجه به شعار سال که مقام معظم رهبری نیز تأکیدات ویژه‌ای به آن دارند از اولویت‌های کاری ما است.
وی افزود: در کنار آن پرداختن به سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید در بخش‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، رسالت مشترک همه ما است و افرادی که در مسیر خدمت به مردم قرار می‌گیرند به‌عنوان نمایندگان عالی دولت باید اهتمام جدی به تحقق این سیاست‌ها و برنامه‌ها داشته باشند که هم جنبه عملی و هم جنبه التزام گفتمان آن مورد انتظار است.
طالبی بابیان اینکه چیزی که ما امروز بیش‌ازپیش به آن نیاز داریم بحث اعتماد عمومی است تأکید کرد: همه راهکارها و ظرفیت‌ها را برای ارتقای این اعتماد باید موردتوجه قرار دهیم.
وی با توجه به وجود اعتماد و روحیه کار و تلاش در شهرستان بهاباد افزود: ارتباط با نهادهای مردمی به‌ویژه شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح شهرستان تقویت شود تا این ارتباط یک ارتباط پویا، زنده و تعامل دوجانبه در مسیر رفع مسائل و مشکلات مردم باشد که نتیجه آن افزایش اعتماد عمومی در بخش‌های مختلف می‌باشد.
در این نشست از خدمات «محمد هوشمند» تقدیر و «محمدحسین پاکدل» به‌عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بهاباد معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار