رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد :
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: سالروز فتح خرمشهر در سوم خرداد ماه سال 1361توسط رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس، نقطه عطفی در عصر دفاع مقدس تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، این روز تاریخی باید همواره در بین مردم گرامی داشته شود و زنده بماند.
کد خبر: ۶۱۰۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ 24 May 2018

حجت الاسلام محمد فخرالدینی با گرامیداشت خاطره شهدای انقلاب افزود: فتح خرمشهر فصل به یاد ماندنی از حماسه آفرینی مردان بی ادعای دوران دفاع مقدس است.
وی ادامه داد: این روز مظهر عینی اقتدار و مقاومت امت اسلام و برگ زرینی در تاریخ انقلاب و به خصوص عصر دفاع مقدس ملت قهرمان ایران است و باید بازخوانی آن همواره زنده بماند.
این مسوول تصریح کرد: این موفقیت بزرگ را باید رخداد سرنوشت ساز دفاع مقدس ذکر کرد که عظمت ، عزت ، ایمان ، ایستادگی ، اخلاص و همه خوبی ها و زیبایی ها را در بین رزمندگان نشان داد.
فخرالدینی اظهار کرد: رزمندگان قهرمان و ملت ایران در آزادی خرمشهر روح اتحاد و مقاومت در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب و ولایتمداری خویش را به خوبی در منظر جهانیان به منصه ظهور رساندند.
وی بیان کرد: حماسه یادشده باید به عنوان یک ارزش و الگوی بی بدیل و غلبه حق بر باطل و درس آموز در بین مردم ، جوانان و مسوولان زنده بماند و به نسل های آینده منتقل شود.
همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد با اشاره به اینکه هزار رزمنده بسیجی یزد در عملیات بیت المقدس در فتح خرمشهر حضور داشتند گفت: از این تعداد 130 نفر به شهادت رسیدند. 
احمد ابراهیمی به ایرنا افزود: به مناسبت سوم خرداد با همکاری تشکل های مردمی و دستگاه های اجرایی 50 برنامه شاخص در استان برگزار می شود. 
این مسوول با اشاره به اینکه فتح خرمشهر استکبار جهانی را حیرت ‌زده کرد، یادآور شد: زنده نگه داشتن روزهای سرنوشت ساز دفاع مقدس نقش مهمی در ترویج فرهنگ شهادت و استقامت دارد. 
ابراهیمی گفت: عزت انقلاب در عرصه های داخلی و خارجی مدیون ایثار و فداکاری شهیدان و ولایتمداری ملت است که باید همچنان ادامه داشته باشد. 
همچنین مسوول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه الغدیر استان یزد گفت: به مناسبت سالروز فتح خرمشهر 200 برنامه در استان پیش بینی شد. 
سرتیپ دوم پاسدار محمدمهدی فرهنگ دوست به ایرنا اظهار کرد: سرکشی به خانواده شهدا ، غبارروبی و عطر افشانی قبور منور شهیدان ، حضور متشکل رزمندگان بسیجی در نمازهای جمعه ، سخنرانی در مساجد ، برگزاری مسابقات و نمایشگاه کتاب شاخص برنامه هاست. 
وی ، راه اندازی کاروان نمادین اعزام رزمندگان اسلام به جبهه در تمام شهرستان ها ، تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت و برگزاری نشست های بصیرتی و معرفتی با حضور کارشناسان را سایر برنامه های مهم بزرگداشت سوم خرداد ذکر کرد. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار