"محمد یارمند" در همایش آموزشی نخبگان کسب و کار که به همّت دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد برگزار شد، گفت: مشارکت حداکثری مردم پویایی و فعال تر شدن محیط کسب و کار روستایی را به دنبال دارد.
کد خبر: ۶۱۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰ 24 May 2018

همايش آموزشی "طرحي براي كسب و كار" با حضور "علی زینی وند" معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، "محسن صادقیان" معاون هماهنگي امور عمراني استانداری، "محمد یارمند" مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و شركت بيش از ۶۰۰ نفر از جمله فرمانداران ، بخشداران، دهیاران، مديران عامل شركت‌هاي تعاوني دهياري‌ها، فعالان اقتصادي و نخبگان کسب و کار در سالن شهدای امدادگر هلال‌احمر برگزار شد.
مديركل دفتر امور روستايي و شوراهای استانداری در اين همايش گفت: حضور چشمگير شما عزيزان به عنوان نمونه كاملي از يك جامعه نشان از علاقه و اشتياق مردم به ايجاد كسب و كار روستايي دارد.
یارمند ادامه داد: اين وظيفه ما را دوچندان مي‌ کند زیرا افزايش انگيزه و ايجاد حُسن اعتماد در بين مردم منجر به مشاركت حداكثري آنها شده و پويايي و فعال‌تر شدن محيط كسب و كار روستايي رابه دنبال دارد.
وی با بيان اينكه تغييرات مي‌تواند توانايي‌هاي بالقوه را به فعليت برساند، افزود: لازمه بهبود كيفيت زندگي ايجاد تغييراتي در سه مقوله اقتصادي، اجتماعي و محيطي است.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری در بخش ديگري از سخنان خود به ارائه گزارشي از اقدامات انجام شده در زمينه اشتغال روستايي و عشايري پرداخت و يكي از مهمترين فعالیت های صورت گرفته در راستاي تسهيل‌گري اشتغال پايدار روستايي را  اجراي ماده ۲۷ قانون برنامه ششم توسعه كشور در جهت توانمندسازي روستائيان و عشاير كشور عنوان نمود.
یارمند خاطرنشان کرد: صدور مجوز فعاليت بنگاه‌هاي اقتصادي در ۱۵ روز و آموزش صد هزار نفر تسهيل‌گر براي روستائيان و عشاير كه متولي پيگيري تحقق آن دفتر توسعه روستايي و مناطق محروم كشور مي‌باشد از ديگر الزامات قانوني اين ماده است.
گفتنی است در این همایش آموزشی که به همّت دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد و همکاری انجمن تمدن پویا برگزار شد، "بهروز فروتن" موسس صنایع غذایی بهروز و "محمدمهدی فنایی" موسس کارخانجات الکتروکویر یزد به عنوان کارآفرینان موفق کشور تجربیات و دانش خود را به علاقه مندان و نخبگان کسب و کار انتقال دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار