«مهدی جمالی نژاد» با صدور حکمی«محمدرضا دشتی» را به عنوان رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهر و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری یزد منصوب کرد.
کد خبر: ۶۱۱۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ 26 May 2018

در بخشی از حکم «محمدرضا دشتی» آمده است : شهرها عرصه ظهور مشاغل و کسب و کارهای متعدد و متنوعی هستند که همگام با پیشرفت‌های اخیر، هر روز بر پیچیدگی آنها افزوده می‌شود.

شهردار یزد در ادامه حکم رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی افزود: از آنجا که هرگونه فعالیت اجتماعی - اقتصادی که در محدوده شهر روی می دهد با وظایف شهرداری در امر مدیریت شهری عجین گردیده است .سازمان اماندهی مشاغل شهر بصورت تخصصی بدین منظور تشکیل و فعال شده است .

جمالی نژاد ادامه داد: این سازمان با نقش مدیریت و ساماندهی و با کارکردهای اقتصادی، اجتماعی، اشتغالزایی و حتی فرهنگی، بازیگر مهمی در زمینه توزیع عادلانه، اشتغال پایدار، توسعه چندبخشی و ترغیب سرمایه گذاری خواهد بود .

لذا با استعانت از خداوند متعال و نظر به سوابق، تجربیات و توانمودی که از شما سراغ می‌رود و به استناد ماده ۱۰ اساسنامه سازمان، به موجب این ابلاغ به عنوان رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری یزد منصوب میشوید تا در سایه عنایات حضرت حق و ا بهره گیری از دانش مدرن و فناوری‌های نوین ، در راستای ایجاد تحول و جهش در زیرساخت‌های سازمان و مدیریت و ساماندهی مشاغل در حوزه‌های مختلف موضوع فعالیت سازمان، موفق و سربلند باشید. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار