كتابخانه مركزي يزد كه پس از قريب دو دهه از شروع عمليات ساخت آن هنوز آماده بهره‌برداري نشده و هر بار با موانعي مواجه شده است، اين بار با مشكل آزادسازي زمين از سوي اداره كل راه و شهرسازي استان مواجه شده است.
کد خبر: ۶۱۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳ 26 May 2018

«سيدمجتبي حسيني‌پور» رييس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان در نشست بررسي وضعيت و تعيين تكليف اين كتابخانه كه با حضور معاون هماهنگي امور عمراني استانداري و دستگاه‌هاي اجرايي ذيربط در سازمان مديريت يرد برگزار شد، با اشاره به طولاني شدن طراحي و عمليات اجرايي كتابخانه مركزي يزد و عدم بهره‌برداري از آن، خواستار تمركز دستگاه‌هاي ذيربط براي تعيين تكليف مسائل پيش روي بهره‌برداري اين طرح شد. 

وي گفت: با تعامل مطلوب ميان سازمان مديريت و برنامه‌ريزي و معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري، اين اراده وجود دارد تا وضعيت طرح‌هاي مهم و ناتمام استان در جلسات متوالي مورد بررسي و تصميم گيري قرار گيرد. 

رييس سازمان مديريت با اشاره به ضرورت آزادسازي زمين كتابخانه مركزي يزد، خواستار همكاري اداره كل راه و شهرسازي به منظور رفع اين مشكل و بررسي اعطاي زمين معوض شد. 

اين مقام مسئول گفت: در اين خصوص مقرر شد تا شهرداري يزد زمين مورد نياز را به منظور آزادسازي، كارشناسي كند. 

وي همچنين با اشاره به هزينه‌هاي صورت گرفته در سال‌هاي گذشته، بر قطعي شدن هزينه‌ها تاكيد كرد. 

حسيني پور در پايان ابراز اميدواري كرد تا با آزادسازي كامل زمين مورد نياز، بتوان در تعامل با دفتر مقام معظم رهبري و نهاد كتابخانه هاي عمومي اعتبارات لازم بمنظور تكميل طرح را جذب كرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار