در نشست مشترک کانون صنفی رانندگان استان یزد و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان افزایش ۲۲ درصدی کرایه حمل بار و مجوز افزایش تعداد بارگیری معدن از چادرملو تصویب شد.
کد خبر: ۶۱۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳ 26 May 2018

جلسه مشترک کانون صنفی رانندگان استان یزد و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در دفتر این معاونت برگزار شد.

در این نشست اعضای انجمن صنفی رانندگان استان با افزایش کرایه ۲۲ درصدی کرایه حمل در استان که هفته‌های قبل مورد تایید قرار گرفته بود، موافقت کردند و مصوب شد: شرکت‌های حمل و نقل بار و کالای استان موظف به رعایت نرخ ابلاغی از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان باشند.

صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در این نشست که به منظور رسیدگی به مشکلات رانندگان استان برگزار شد، گفت: هرگونه درخواست رانندگان باید از مجاری قانونی و صنفی پیگیری شود و مسئولان استان نیز با جدّیت به دنبال رفع این مشکلات هستند.

صادقیان افزود: در این نشست مقرر شد با افزایش تعداد بارگیری بار معدن از چادرملو به یزد برای کامیون‌های استان موافقت شود به شرط اینکه رانندگان در حمل این بار‌ها از یزد به بندر مساعدت کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مشکل لاستیک در استان جلسه‌ای در اوایل هفته آینده با حضور اتحادیه لاستیک فروشان و کانون رانندگان استان یزد و با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار می‌شود.

به گفته معاون عمرانی استاندار یزد همچنین مصوب شد در رابطه با مشکلات داخلی استان از قبیل: دلال‌های پایانه، پورسانت، سالن اعلام بار، کنترل جاده‌ای وغیره، جلسات دیگری جهت پیگیری این امور برگزار شود.

به گفته صادقیان قرار است در خصوص حمل بار در شهرستان اردکان نیز جلسه‌ای با حضور انجمن صنفی رانندگان اردکان و کانون صنفی رانندگان یزد برگزار و مشکلات بررسی گردد.

در پایان این نشست، با اعلام تصویب لغو بخشنامه کاهش تُناژ و افزایش ۲۲ درصدی کرایه حمل بار، همه اعضا بر پیگیری خواسته‌های خود از مجاری قانونی و صنفی تاکید و اعلام کردند کشاندن اعتراضات به سطح جاده‌ها جایگاه قانونی نخواهد داشت.

گفتنی است؛ در این جلسه نمایندگان انجمن صنفی رانندگان شهرستان‌های یزد، میبد، اردکان، مهریز، ابرکوه و خاتم در خصوص مشکلات رانندگان، گرانی‌های اخیر و مشکلات بین رانندگان با مدیران دستگاه‌های مرتبط گفتگو کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار