دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میبد با بیان اینکه دستگاه و ارگان‌ها در جهت بهبود زندگی زندانیان نگاه جدی‌تر داشته باشند گفت: روحانیون و مداحان در مسیر حمایت از خانواده‌های زندانیان پیشقدم باشند.
کد خبر: ۶۱۱۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ 27 May 2018

حمید رضا جعفری در جشن حمایت از خانواده زندانیان میبد که با عنوان "نسیم مهر" در کانون فرهنگی شهید رجایی میبد برگزار شد به نقش انجمن حمایت از زندانیان اشاره کرد و اظهار داشت: این انجمن در جهت رسیدگی به مشکلات مالی و معیشتی خانواده‌های زندانیان فعالیت می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میبد ادامه داد: از دیگر فعالیت انجمن حمایت از زندانیان، مصون ماندن خانواده‌های زندانیان از آسیب‌های اجتماعی است.

وی با اشاره به فعالیت بسیار خوب خیرین شهرستان میبد در حل مشکلات مالی و معیشتی زندانیان تصریح کرد: امیدواریم که این کمک‌ها از نظر کیفی و کمی بیشتر شود تا قدم‌های بلندتری را جهت حل مشکلات خانواده‌های زندانیان برداریم.

جعفری با بیان اینکه ارگان‌ها و نهادهای دولتی در جهت بهبود زندگی زندانیان باید قدم‌های بهتر و بیشتری بردارند اضافه کرد: برای حل مشکلات مختلف خانواده‌های زندانیان بخش‌های مختلفی اعم از آموزش و پرورش، بهداشت و خدمات درمانی و غیره می‌توانند نقش مثمر ثمری داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میبد افزود: باید مدنظر داشت که حمایت از قشر آسیب ‌پذیر جامعه و بهبود در وضعیت مالی زندانیان یک امر خداپسندانه است که نیازمند حمایت همگانی است.

وی با اشاره به اینکه وقتی فردی مرتکب اشتباهی شده و وارد زندان می‌شود، خانواده‌های آن فرد نیز با مشکلات زیادی در اجتماع روبه رو می‌شوند اظهار داشت: این مجازات‌های تحمیلی بر پیکره زندگی فرد زندانی، گاهاً ممکن است به ورود یک بزهکار جدید به جامعه شود و تا زمانی که این خلأ پر نشود، باید منتظر آسیب‌های اجتماعی از سوی افراد آن خانواده باشیم.

جعفری در پایان از اقشار مختلف و بالأخص روحانیون و مداحان درخواست کرد که به عنوان مُبلغ، همراه و پشتیبان انجمن‌های حمایت از زندانیان باشند و در اطلاع رسانی به مردم پیشقدم باشند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار