مدیر منطقه دو شهرداری همدان گفت: پارک جنگلی ۱۰۲ هکتاری ولایت کلنگ زنی می‌شود.
کد خبر: ۶۱۳۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸ 30 May 2018
مدیر منطقه دو شهرداری همدان گفت: پارک جنگلی ۱۰۲ هکتاری ولایت کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش هگمتانه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو رضا ابرار خرم افزود: با عزم و اراده جدی شورای اسلامی شهر و شهردار همدان و مجموعه شهرداری توجه به حقوق شهروندی و تلاش برای رسیدگی به مناطق کمتر توسعه یافته مورد تأکید قرار دارد.
 
وی با اشاره به آغاز کلنگ‌زنی پارک جنگلی ولایت واقع در محدوده حیدره در روز‌های آینده، گفت: این پروژه از اولین و تأثیرگذارترین پروژه‌های فضای سبز شهر همدان است که به زودی آیین کلنگ زنی آن برگزار خواهد شد و بعد از مراسم کلنگ‌زنی عملیات اجرایی با توجه به طراحی این پروژه توسط حوزه معاونت شهرسازی و خدمات شهری با جدیت پیگیری و اجرایی خواهد شد.

مدیر منطقه دو شهرداری همدان با اشاره به اینکه راه دسترسی این پارک از حیدره بالای شهر، سایت دانشگاه بوعلی‌سینا و باغات فخر آباد است، افزود: معابر فرعی در این پروژه به گونه‌ای طراحی شده که با عرض‌های متفاوت چهره‌ای متفاوت را به پارک خواهد بخشید و این پارک به صورت یک تفرجگاه بزرگ تفریحی و گردشگری در غرب کشور بی نظیر خواهد بود.
 
ابرار خرم با اشاره به اینکه وسعت این مجموعه ۱۰۲ هکتار است افزود: در حال حاضر ۱۷ هزار اصله درخت در این محدوده موجود است که در برنامه اجرایی این پروژه به ۱۲۰ هزار اصله افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به برنامه‌های شهرداری در مرحله اول این پروژه افزود: تعریض و بازگشایی معبر ورودی، ایجاد معابر دسترسی محوطه پارک، زیر سازی و سنگ‌فرش معابر پیاده رو، ایجاد شبکه روشنایی، ایجاد شبکه‌های آب‌رسانی، ایجاد آلاچیق، ساخت پارکینگ و... از نمونه فعالیت‌هایی است که اجرایی خواهد شد.

ابرارخرم در پایان با بیان اینکه مردم همدان شایسته داشتن شهر زیبا و آباد هستند از مردم همدان و ساکنان این منطقه خواست تا ضمن مشارکت فعال در بهسازی، عمرانی و آبادانی شهر، همیار و مددکار خادمان خود در شهرداری باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار