نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، گفت: نابودی اسرائیل و رژیم صهیونیستی یکی از آرمان‌های استراتژیک جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۶۱۶۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹ 09 June 2018

«سیدابوالفضل موسوی‌بیوکی» در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس با بیان این‌ که امروز بعد از 40 سال آمریکا از پشت پرده خارج شده و مستقیماً دشمنی خود با جمهوری اسلامی ایران را اعلام کرده است، اظهار کرد: مردم مسلمان ایران با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس که تجمع ملی و بین المللی است، انزجار خود از آمریکا و استکبار جهانی را نشان می‌دهند.

وی افزود: مردم و مسئولان باید قدر خود را بدانند و با حمایت مستمر مسئولان و دست‌اندرکاران، راه‌های توسعه بیش از پیش ایران اسلامی را هموار کنند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این‌ که امسال روز جهانی قدس تقریباً با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) مصادف شده است، گفت: یکی از آرمان‌های استراتژیک جمهوری اسلامی و معمار کبیر انقلاب از بین بردن رژیم صهیونیستی بوده است.

موسوی بیوکی خطاب به دست‌اندرکاران نظام، تأکید کرد: مسئولان باید قدر حضور مردم را بدانند و این حضور را تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی بدانند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، مشت محکمی بر جهان استکبار جهانی است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار