رئیس ستاد نماز جمعه یزد گفت: نماز عید فطر این شهر فردا جمعه برابر 25 خرداد ماه 1397 از ساعت 30: 06 با قرائت دعای ندبه در مسجد ملا اسماعیل میعادگاه نمازجمعه آغاز و به امامت نماینده ولی فقیه در استان اقامه می شود.
کد خبر: ۶۱۸۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ 14 June 2018

محمدجواد حرزاده با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در اقامه نماز ادامه داد: به دلیل تقارن عید فطر با روز جمعه ،نماز عبادی سیاسی این روز در استان برگزار نخواهد شد. 
وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده با همکاری مردم و مسوولان، نماز عید فطر در مرکز استان یکپارچه ، گسترده و با شکوه مردم برگزار می شود. 
همچنین نماز عید فطر با حضور مردم در شهرستان های یزد، اشکذر، میبد، اردکان، مهریز، تفت، ابرکوه، بهاباد، خاتم و بافق همزمان برگزار می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد، دوشنبه این هفته در نشستی اقامه نماز عید فطر را نماد همبستگی مسلمانان عنوان کرد و گفت: با همکاری و حضور گسترده اقشار مختلف مردم استان و با حلول ماه شوال نماز به صورت متمرکز در شهرها برگزار شود.
حجت الاسلام محمد فخرالدینی در جلسه هماهنگی برگزاری نماز عید فطر با اشاره به اینکه اقامه واحد این مراسم معنوی بسیار ضروری است، افزود: نماز عید باید با عظمت و با شکوه فراوان در 21 شهر استان و نیز روستاها برگزار شود.

 

اخبار تهران

دانلود تقویم سال 98

دانلود نقشه متر. تهران

زیارت عاشورا همراه با صوت زیبا

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار