فرماندار خاتم با اشاره به اینکه اشتغالزایی و رونق تولید یکی از اولویت های دولت تدبیر و امید است، گفت: بانک ها باید پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را در اولویت قرار دهند.
کد خبر: ۶۲۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶ 19 June 2018

فرجام فاضلی در نشست کارگروه اشتغال شهرستان خاتم با اشاره به اینکه متقاضیان می بایست در یک بازه زمانی تعیین شده از این تسهیلات استفاده نمایند افزود: بانک ها شرایط پرداخت را تسهیل نمایند تا جوانان جویای کار بتوانند از این فرصت استفاده نمایند.
وی خاطرنشان کرد: در این نشست طرح های بزرگ اشتغالزا توسط ادارات ذیربط ارائه که پس از بحث و کارشناسی تصویب شد.
فاضلی همچنین بر اجرای طرح های مصوب که می بایست منجر به اشتغال تعریف شده شود دقت بانک ها و ارگان های مربوطه را در این خصوص خواستار شد.
رئیس کارگروه اشتغال شهرستان همچنین خطاب به دستگاه های اجرایی و بانک ها تصریح کرد: باید متقاضیان وام های اشتغالزایی از ابتدا در جریان جزئیات نحوه دریافت و بازپرداخت قرار بگیرند تا هیچگونه ابهام و ایرادی باقی نماند. 
وی در پایان از اعضا کارگروه خصوصا روسای بانک ها و ادارات خواست ضمن مطالعه دقیق دستورالعمل ارسالی در جهت عملیاتی شدن آن تلاش نمایند.
در این نشست همچنین بتول دهقان دبیر کارگروه اشتغال شهرستان گزارشی از طرح های مطرح شده در کارگروه اشتغال و گزارشی از نحوه پرداخت تسهیلات توسط بانک ها ارائه کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار